5 - 6 gadu vecu bērnu sadarbības prasmju veicināšana pirmsskolas izglītības iedtādē X
Autor
Braže, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kricka, Ilze
Datum
2018Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Darba autore: Sintija Braže Darba nosaukums: 5 – 6 gadus vecu bērnu sadarbības prasmju veicināšana pirmsskolas izglītības iestādē “X” Darba veids: kvalifikācijas darbs Studiju programma: pirmsskolas skolotājs Darba zinātniskais vadītājs: Mg. Paed., Mg. Psych. Ilze Kricka Darba apjoms: 40 lpp, anotācija, ievads, 2 nodaļas ar apakšnodaļām, teorētiskā daļa, empīriskā daļa, secinājumi, priekšlikumi, literatūras saraksts. Pētījuma mērķis: teorētiski izzināt un praktiski noskaidrot, ar kādām pedagoģiskajām metodēm un paņēmieniem var sekmēt 5 – 6 gadus vecu bērnu sadarbības prasmes. Pētījuma izstrādes laikā hipotēze 5 – 6 gadus vecu bērnu savstarpējās sadarbības prasmes tiks sekmētas, ja plānojot un organizējot mācību procesu pirmsskolā, tiks izvēlētas un izmantotas tādas pedagoģiskās metodes un paņēmieni, kas atbilst bērnu interesēm un vajadzībām, apstiprinājās. Kvalifikācijas darba laikā ir veikts teorētiskais un praktiskais pētījums par 5 – 6 gadus vecu bērnu sadarbības prasmju veicināšanu pirmsskolā. Pētījuma laikā tika veikta bērnu novērošana, viņu sadarbība pāros un apakšgrupās. Pētījuma daļā tika izstrādāti kritēriji, lai varētu izvērtēt katra bērna sadarbības prasmes. Atslēgas vārdi: sadarbība, pirmsskola, izmēģinājuma darbība, veicināšana Author of the paper: Sintija Braze Title of the paper: promotion of communication skillis of 5 – 6 year old children in preschool insitution “X” Type of paper: qualification paper Studies: preschool teacher Scientific supervisor of work: Mg. Paed., Mg. Psych. Ilze Kricka The paper contains: 40 pages, annotation, introduction, 2 parts with sactions, theoretical part, research part, conclusions, proposals, bibliographic reference list Research purpose: to theoretically and practicaly find out what pedagogical methods and techniques can promote the cooperation skills of children aged 5 to 6 During the development, the hupothesis that children's mutual cooperation skills between the ages of 5 and 6 will be promoted if the planning and organization of the teaching process in the preschool will select and use such pedagogical techniques that are in line with the interests and needs of the children, was approved. During the qualification work, a theoretical and practical study has been carried out about the development of communication skills of children aged 5 to 6 years old. During the study children, their cooperation in pairs and subgroups were monitored. In the part of the research, criteria were developed for the evaluation of each children's cooperation skills. Keywords: cooperation, preschool, pilot activity, promotion