Show simple item record

dc.contributor.advisorRandoha, Antra
dc.contributor.authorDzalba, Mārīte
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-28T02:02:36Z
dc.date.available2018-12-28T02:02:36Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67923
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45548
dc.description.abstractLatvijas Universitātes pedagoģijas fakultātes pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmas “Pirmsskolas izglītības skolotājs” studentes Mārītes Dzalbas kvalifikācijas darba nosaukums ir “Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu roku muskulatūras attīstības sekmēšana izmantojot pirkstiņrotaļas”. Kvalifikācijas darba vadītāja Dr., paed., doc. Antra Randoha. Kvalifikācijas darba apjoms ir 43 lappuses, ievietoti 4 attēli, 2 tabulas. Darba izstrādē izmantoti 57 literatūras un informācijas avoti. Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskā daļa un praktiskā daļa. Darba mērķis ir teorētiski izzināt un prakstiski izpētīt pirkstiņrotaļu izmantošanas iespējas roku muskulatūras attīstības sekmēšanā jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem. Teorētiskajā daļā analizētas latviešu un ārzemju autoru atziņas par roku muskulatūras attīstības likumsakarībām saistībā ar pirkstiņrotaļām. Prakstiskajā daļā veikts pētījums pirmsskolas izglītības iestādē, veikta pirkstiņrotaļu un roku vingrinājumu atlase un izmantošana, ievērojot bērnu roku muskulatūras kustību īpatnības. Izvirzītā hipotēze – roku muskulatūras attīstība noritēs sekmīgāk, ja skolotāja •izzinās bērnu roku kustību iespējas, roku iesildīšanas vingrinājumos; •iesaistīs pirkstiņrotaļas roku muskulatūras attīstošā darbībā; •izmantos vingrinājumus atbilstoši bērna attīstības likumsakarībām. Atslēgvārdi – pirkstiņrotaļas, roku vingrinājumi, roku muskulatūra, pirmsskola.
dc.description.abstractThe name of the qualification work of student Marite Dzalba from the University of Latvia's Faculty of Pedagogy first-level professional higher education program “Teacher of Pre-school Education” is “Promotion of childrens hand muscles development using finger – plays at younger preschool age.” The supervisor of qualification work is The Doctor of Pedagogy, Docent Antra Randoha. Work comprises 43 pages and includes 4 pictures and 2 tables. The work lists 57 reference sources. The work is divided into two major portions: theoretical and practical. The aim of her study is to theoretically investigate and practically evaluate the potential for the use of finger play in promoting the development of musclesinpre-school age children. The theoretical portion of the work analyzes Latvian and foreign references concerning the development of hand muscles in relation to the fingers. The practical portion was conductedat a pre-school, where the selection and use of finger play and hand exercises was observed, taking into account the peculiarities of movement of the muscles in children's hands. The hypothesis put forward –“the development of the hand muscles” would be more successful if the teacher would: •determine the flexibility of each child’s hand movements at warm-up exercises; •include finger play exercises to enhance muscle development; •develop exercises in accordance with each child's development level. Keywords – finger play, hand exercises and hand muscles, preschool.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpirkstiņrotaļas
dc.subjectroku vingrinājumi
dc.subjectroku muskulatūra
dc.subjectpirmsskola
dc.titleJaunākā pirmsskolas vecuma bērnu roku muskulatūras attīstības sekmēšana izmantojot pirkstiņu rotaļas
dc.title.alternativePromotion of childrens hand muscles development using finger – plays at younger preschool age
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record