Show simple item record

dc.contributor.advisorKricka, Ilze
dc.contributor.authorPrikule, Madara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-28T02:02:37Z
dc.date.available2018-12-28T02:02:37Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67942
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45550
dc.description.abstractDarba autors: Madara Prikule Kvalifikācijas darba temats: “3 - 4 gadu vecu bērnu emocionālās attīstības veicināšana pirmsskolā”. Atslēgas vardi: Sadarbības prasmes, emocionālās attīstības veicināšana, rotaļu darbība. Darbs sastāv no 39 lappusēm, tajā iekļautas 15 tabulas un 10 attēli, izmantoti 22 literatūras avoti un pievienots 1 pielikums. Darba mērķis: analizēt teorētisko literatūru par bērna emocionālo attīstību, un praktiski pārbaudīt 3-4 gadu vecu bērnu emocionālās attīstības iespējas caur rotaļām pirmsskolā. Pētījuma mērķis: Noskaidrot, vai tad, ja pedagoģiskajā procesā tiek izmantotas dažādas rotaļas, bērni attīstās emocionali sekmīgāk. Pētījumā gaitā tiek: •anketēti pirmsskolas izglītības pedagogi un apkopotas viņu domas par 3 – 4 gadus vecu bērnu emocionālās attīstības iespējām pirmsskolas izglītības iestādēs, •pedagoģiskajā darbā pēc konkrēta plāna iekļautas rotaļas, kas piemeklētas kā piemērotākās emocionalās attīstības sekmēšanai 3 –4 gadu vecumā, •pētījuma darbības gaitā vērotas izmaiņas bērnu emocionālajā attīstībā, balstoties uz izstrādātiem kritērijiem, veiks kritēriju salīdzinājums pētījuma sākumā un beigās. Apkopojot rezultātus, var secināt, ka: •pedagoģiskajā darbā, iekļaujot vecumposmam atbilstošas rotaļas emocionālās attīstības veicināšani, bērnu emocionālā attīstība ir sekmīgāka, •rotaļas ir viens no veiksmīgākajiem emocionālās attīstības sekmējošajiem līdzekļiem pirmsskolā 3-4 gadu vecu bērnu grupā.
dc.description.abstractAuthor of the qualification work: Madara Prikule Keywords: cooperation skills, promoting of the emotional development, play exercises. Theme of the qualification work: "Promotion of the emotional development of 3 - 4 year old children in pre-school". The work consists of 39 pages, it contains 15 tables and 10 images, used 22 sources of literature and has 1 attachment. The aim of the work: to analyze theoretical literature on the child's emotional development and make a research on the possibilities of emotional development of children 3-4 years old through play exercises in pre-school. Aim of the research: To find out if there are play exercises incuded in the pedagogical process, children emotional development is more succesful. The research consists of: • survey of pre-school educators and collected their thoughts on the emotional development opportunities of children aged 3 to 4 in pre-school education institutions, • in a pedagogical work, according to a plan, there were included play exercises, that are appropriate for promoting emotional development at the age of 3 to 4 years, • during the research, watch the changes in the emotional development of children, based on the developed criteria, compare the criteria at the beginning and at the end of the research. Summary: • Including the appropriate play excersises in the pedagogical work, the emotional development of children is more successful, • Play exercise is one of the most successful instrument that promotes emotional development in a pre-school between 3-4 year olds.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectSadarbība
dc.subjectEmocionālās attīstības veicināšana
dc.subjectRotaļas
dc.subject3-4 gadus veci bērni
dc.title3-4 gadu vecu bērnu emocionālās attīstības veicināšana pirmsskolā
dc.title.alternativePromotion of the emotional development of 3-4 year old children in pre- school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record