dc.contributor.advisor | Kricka, Ilze | |
dc.contributor.author | Miezīte, Sabīne | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2018-12-28T02:02:51Z | |
dc.date.available | 2018-12-28T02:02:51Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | 68018 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45573 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba autore: Sabīne Miezīte Kvalifikācijas darba vadītāja: Ilze Kricka Kvalifikācijas darba nosaukums: 2-3 gadu vecu bērnu savstarpējās sadarbības prasmju veidošana āra aktivitātēs pirmsskolas izglītības iestādē Pētījuma mērķis: teorētiski analizēt un praktiski pētīt savstarpējās sadarbības prasmju sekmēšanu 2-3 āra aktivitātēs gadus veciem bērniem. Pētījuma uzdevumi: 1.Analizēt autoru atziņas par bērnu savstarpējo sadarbību. 2.Analizēt teorētiskās atziņas par āra aktivitāšu organizēšanu pirmsskolas izglītības iestādē. 3.Veikt praktiskos pētījumus par 2-3 gadus veciem bērniem sadarbības prasmju veidošanu pirmsskolas izglītības iestādē. 4.Apkopot pētījumu rezultātus un izdarīt secinājumus. Pētījuma teorētiskais pamatojums: teorētiskajā daļā var iepazīties ar autoru atziņām par sadarbību un dabas materiālu izmantošanu iekļaušanu bērnu dzīvē. Pētījuma metodes: Teorētiskās pētniecības metode: •literatūras analīze Empīriskās pētniecības metodes: •pedagoģiskā novērošana •pedagoģiskā izmēģinājuma darbība •rezultātu analīze Pētījuma rezultāti apstiprina pētījuma hipotēzi: 2-3 gadus vecu bērnu savstarpējās sadarbības prasmes āra aktivitātes uzlabosies, ja pirmsskolas izglītības pedagogs āra aktivitātēs izmantos: •rotaļas; •bērnus iesaistīs praktiskā dabaszinību pamatu apguvē. Atslēgas vārdi: sadarbība, āra aktivitātes, dabaszinības, savstarpējā sadarbība, bērnu attīstība. Kvalifikācijas darba apjoms: 40 lpp., 10 attēli, 3 tabulas, 35 biogrāfiskais vienību skaits. | |
dc.description.abstract | Author of the qualification paper: Sabīne Miezīte. Head of the qualification work: Ilze Kricka. Title of the qualification work: Mutual cooperation skill creation of 2 to 3 year old children in outdoor activities at kindergarten. Aim of the research: to thetheoretically analyse and practically study the promotion of mutual cooperation skills for 2 to 3 year old children. Tasks of the research: 1.To analyse authors' knowledge about children's mutual cooperation; 2.To analyse theoretical aspects about the organisation of outdoor activities in a pre-school educational institution; 3.To carry out practical research on the cooperation skill development in kindergarten for 2 to 3 year old children ; 4.Summarize research results. Theoretical substantiation of the research: Theoretical part includes authors' perception about cooperation and inclusion nature materials in child's life. Methodology of the research: Theoretical research methods: •Literature analysis Empirical research methods: •Pedagogical observation; •Pedagogical trial action The results of the research confirm the hypothesis of the study: Mutual cooperation skills of 2 to 3 year old children will improve if in out door activities the teacher include: •games; •the foundation of natural sciences. Keywords: cooperation, outdoor activities, natural sciences, mutual cooperationl children development. Volume of the qualification work: 40 pages. It includes 10 tables, 3 figures, 35 literary sources | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pirmsskolas pedagoģija | |
dc.subject | sadarbība | |
dc.subject | āra aktivitātes | |
dc.subject | dabaszinības | |
dc.subject | savstarpējā sadarbība | |
dc.subject | bērnu attīstība | |
dc.title | 2 - 3 gadus vecu bērnu savstarpējās sadarbības prasmju veidošana āra aktivitātēs pirmsskolas izglītības iestādē | |
dc.title.alternative | Intercourse skills development of 2 to 3 year old children in outdoor activities in pre-school | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |