Show simple item record

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorBojāre, Ginta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-28T02:02:52Z
dc.date.available2018-12-28T02:02:52Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other68019
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45574
dc.description.abstractDarba autore: Ginta Bojāre Darba nosaukums: Sadarbības prasmju veicināšana kustību rotaļās vecākajā pirmsskolas vecumā. Pētījuma mērķis: Teorētiski pētīt un ar praktiskiem piemēriem pamatot kustību rotaļu nepieciešamību vecākajā pirmsskolas vecuma bērnu sadarbības prasmju attīstības procesā. Darbs sastāv no teorētiskās un praktiskās daļas, pēta: Pirmā daļā tiek definēts sadarbības prasmju jēdziens un šī jēdziena atšķirīgā interpretācija dažādu autoru darbos. Otrā daļā ir praktiskais pētījums, tiek pētīti sadarbības prasmju veicinošie faktori: sadarbības prasmju iemaņas un kustību rotaļu analīze atbilstoši vecuma grupai. Darbā apkopota un analizēta literatūra par kustību rotaļu kā sadarbības prasmju veicināšanu attīstības īpatnībām vecākajā pirmsskolas vecuma bērniem. Veikts pētījums par bērnu sadarbības prasmēs. Rotaļnodarbībā izpētīti un piedāvāti praktiskie uzdevumi 6 – 7 gadus veciem bērniem, sadarbības prasmju veicināšanai. Autores secinājumi: Pētījuma rezultāti ļauj secināt, ka kustību rotaļas veicina sadarbību, ja skolotājs rada labvēlīgu rotaļu gaisotni, palīdz uzturēt rotaļas prieku visā kustību rotaļas laikā. Bērns progresē un mācās tik, cik tiek rosināta viņa motivācija. Un bērnu motivācija būs spēcīgāka, ja tiks izvirzītas viņa attīstības līmenim atbilstošas prasības. Kvalifikācijas darbs sastāv no 43 lappusēm, 3 tabulas, 7 attēls, 1 pielikums. Izmantoti 33 informācijas avoti. Atslēgas vārdi: pirmsskola, sadarbība, saskarsme, kustību rotaļa.
dc.description.abstractAuthor of work: Ginta Bojare Title of the work: “ Communication skills development in motion games in senior preschool age " The purpouse of the work: to study theoretical and practical reasons the necesitty of movement games of cooperation skills development process for children’s of senior preschool age. The work consists of theoretical and practical parts. The first part defines the concept of cooperative skills and a different interpretation of this concept in the works of different authors. The second part: is a practical study, are explore promoting factors of cooperation skills: acquirement of cooperation skills and analysis of movement games according to age group. The work summarizes and analyzes the literature on the development of movement games as cooperative skills for the development of peculiarities of the children’s of senior preschool age. A study was conducted on the skills of children's cooperation. In the course of the toy, children from 6 to 7 years of age have been explored and offered practical tasks for promoting cooperation skills. Authors' conclusions: The results of the research allow to conclude that the movement plays a part in encouraging cooperation if the teacher creates a favorable atmosphere of play, helps to maintain the pleasure of the game during the entire play of the game. The child progresses and learns as his motivation is encouraged. And the motivation of children will be stronger if will be raised the requirements of their level of development. The qualification paper consists of 43 pages, 3 tables, 7 figures, 1 appendix. 33 sources of information used. Keywords: preschool, cooperation, communication, movement play.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectsadarbība
dc.subjectsaskarsme
dc.subjectkustīburotaļa
dc.titleSadarbības prasmju veicināšana kustību rotaļās vecākajā pirmsskolas vecumā
dc.title.alternativeCommunication skills development in motion games in senior pre-schoolage
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record