Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorZvirgzda, Kristīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-28T02:03:14Z
dc.date.available2018-12-28T02:03:14Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67631
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45601
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma ir “Akciju Sabiedrības “VIRŠI - A” mārketinga kompleksa analīze un pilnveide.” Kvalifikācijas darba mērķis ir, balstoties uz teorētiskām atziņām un veikto klientu aptauju, izanalizēt mārketinga kompleksa elementus uzņēmumā AS „VIRŠI - A”, kā arī izstrādāt priekšlikumus mārketinga kompleksa elementu pilnveidošanai uzņēmumā. Kvalifikācijas darba teorētiskajā daļā tiks analizēti 4P mārketinga kompleksa elementi. Otrajā darba daļā tiks veikta mārketinga kompleksa elementu analīze uzņēmumā “VIRŠI - A”. Trešajā darba daļā tiks sniegts aptaujas rezultātu apkopojums. Pētījums ir veikts, lai noskaidrotu AS „VIRŠI - A” klientu viedokli par uzņēmuma mārketinga kompleksa elementiem un tā pilnveides iespējām. Kvalifikācijas darbā tiek izmantoti kā latviešu tā ārzemju autoru darbi, kas pieejami gan latviešu valodā, gan svešvalodā. Kvalifikācijas darbs uzrakstīts uz 56 lpp, tas ietver 22 attēlus, 1 tabulu, izmantoti 24 literatūras un citi avoti un pievienoti 9 pielikumi. Atslēgvārdi: Mārketinga mix elementi, degvielas uzpildes stacija, pilnveides iespējas.
dc.description.abstractThe subject of the qualification work is “Analysis and development ofthe marketing complex of the company “VIRŠI - A”.” The purpose of the qualification work is to analyse, on the basis oftheoretical knowledge and a customer survey, the elements of themarketing complex in the company AS “VIRŠI - A”, as well as todevelop proposals for improving the elements of the marketingcomplex in the company. The theoretical part of the qualification job will analyze the elementsof the 4P marketing complex. In the second part of the job, ananalysis of the elements of the marketing complex will be carried outat the company “VIRŠI - A”. The third part of the work will provide asummary of the survey results. The study has been carried out inorder to clarify the views of AS's customers on the elements of thecompany's marketing complex and its development capabilities. The qualification work is used as works of Latvian foreign authors, available in both Latvian and foreign languages. The qualification work was written on page 56, comprising 22 images, table 1, 24 sources of literature and 9 attachments. Keywords: Marketing mix elements, refuelling station, development capabilities.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectUzņēmējdarbības vadība
dc.subjectMārketinga mix elementi
dc.subjectDegvielas uzpildes stacija
dc.subjectPilnveides iespējas
dc.subjectMarketing mix elements
dc.subjectRefuelling station
dc.titleAkciju Sabiedrības “VIRŠI - A” mārketinga kompleksa analīze un pilnveide.
dc.title.alternativeAnalysis and improvement of the marketing complex of the shareholding company “Virši-A”
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record