Show simple item record

dc.contributor.advisorBisenieks, Jānis
dc.contributor.authorŠakars, Krists
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-28T02:03:23Z
dc.date.available2018-12-28T02:03:23Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67749
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45615
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autors ir Krists Šakars. Darba tēma ir SIA “Baltic Agro” mārketinga vides analīze un konkurētspējas uzlabošanas iespējas. Šo tēmu autors izvēlējās, lai izpētītu uzņēmuma mārketinga vidi un konkurētspējas iespējas. Īpašs uzsvars tiks likts uz SIA “Baltic Agro” mārketinga pasākumu izpēti. Kvalifikācijas darba mērķis ir izpētīt un analizēt SIA “Baltic Agro” mārketinga vidi un izstrādāt priekšlikumus konkurētspējas uzlabošanai. Kvalifikācijas darba uzdevums: 1.izpētīt literatūru par mārketingu ; 2.raksturot un analizēt marketinga vides faktorus; 3. novērtēt tiešos konkurentus; 4.izveidot SVID analīzi; 5.izstrādāt secinājumus un priekšlikumus konkurētspējas uzlabošanai. Kvalifikācijas darbam ir piecas nodaļas. Pirmajās divās nodaļās apskatīta teorētiskā daļa. Trešā nodaļa veltīta lauksaimniecības nozarei. Ceturtā un piektā nodaļā apkopota un analizēta SIA “Baltic Agro” mārketinga vide, galvenie konkurenti, uzņēmuma konkurētspēja un attīstība. Veicot uzņēmuma izpēti un analīzi, autors secina, ka uzņēmumam ir ļoti spēcīga tirdzniecības komanda, kas nodrošina uzņēmuma atpazīstamību dažādos Latvijas reģionos, organizējot seminārus un lauku dienas. SIA “Baltic Agro” ir ļoti liela infrastruktūra ar noliktavas kompleksiem un graudu elevatoriem, kas liecina par uzņēmuma atpazīstamību. Kvalifikācijas darbs sastāv no 51 lapām Kvalifikācijas darba atslēgas vārdi: mārketings, mārketinga vide, konkurētspēja.
dc.description.abstractThe author of the qualification work is Krists Šakars. The theme of the work is analysis of the marketing environment of SIA "Baltic Agro" and possibilities for improvement of competitiveness. The author of this topic chose to explore the company's marketing environment and competitive opportunities. Particular emphasis will be placed on the research of marketing activities of SIA "Baltic Agro". The purpose of the qualification work is to investigate and analyze the marketing environment of SIA "Baltic Agro" and to develop proposals for improving competitiveness. Task of the qualification work: 1. explore literature on marketing; 2. characterize and analyze marketing environment factors; 3. assessing direct competitors; 4. create SWOT analysis; 5. to draw conclusions and proposals for improving competitiveness. The qualification work has five chapters. The first two sections deal with the theoretical part. The third chapter is devoted to the trade sector. The fourth and fifth chapters summarize and analyze the marketing environment of SIA "Baltic Agro", the main competitors, the company's competitiveness and development. In carrying out the company's research and analysis, the author concludes that the company has a very strong sales team, which ensures the company's recognition in different regions of Latvia, organizing seminars and rural days. SIA "Baltic Agro" has a very large infrastructure with warehouse complexes and grain elevators, which proves company's dimension and market share. The qualification paper consists of page 51 Qualifications Key Words: Marketing, Marketing Environment, Competitiveness.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectUzņēmējdarbības vadība
dc.subjectMārketings
dc.subjectMārketinga vide
dc.subjectKonkurētspēja
dc.subjectUzņēmums
dc.titleSIA Baltic Agro mārketinga vides analīze un konkurētspējas uzlabošanas iespējas.
dc.title.alternativeSIA Baltic Agro marketing environment analysis and opportunities for improving competitiveness .
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record