Mārketinga darbības izvērtējums un pilnveidošanas iespējas SIA “Kārumiņš G.R.”.
Author
Kalniņa, Evita
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Kostjukova, Lolita
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba tēma – „Mārketinga darbības izvērtējums un pilnveidošanas iespējas SIA „Kārumiņš G. R.”. Kvalifikācijas darbs sastāv no teorētiskās un praktiskās daļas. Teorētiskajā daļā apzinātas Latvijas un ārvalstu autoru atziņas par mārketingu. Darba teorētiskajā pamatojumā Dž. Blaita, F. Kotlera, V. Nešpora u. c. darbi par mārketingu. Praktiskajā daļā ir izzināta un izvērtēta mārketinga darbība uzņēmumā SIA „Kārumiņš G. R.” un rastas mārketinga darbības pilnveidošanas iespējas uzņēmumā. Pētījuma gaitā tiek secināts, ka ikdienā ikviens uzņēmums saskaras ar mārketinga kompleksu – produktu un pakalpojumu virzīšanu tirgū, cenu, konkurentiem, patērētājiem. Katram uzņēmumam ir jāveic SVID analīze, visu laiku ir jāuzlabo savi produkti un pakalpojumi, atbildīgi jānosaka mērķa tirgus un piedāvājums, aktīvi jākomunicē ar klientiem un personālu.. Pētījums atklāja, ka izvērtējot mārketinga darbību uzņēmumā ir atklātas nepilnības mārketinga procesā un uzņēmuma vadībai ir noteikti priekšlikumi mārketinga darbības pilnveidošanai. Darba noslēgumā izdarīti secinājumi un priekšlikumi kā pilnveidot uzņēmuma mārketinga darbību. Darba apjoms 40 lappuses, kas sakārtotas 3 nodaļās ar apakšnodaļām, iekļauti 13 attēli, pievienoti 3 pielikumi. Qualification Worktheme – Evolution of marketing activity and development opportunitiesin “Kārumiņš G.R.” . The qualification work shall consist of a theoretical and practical part. In the theoretical part, Latvian and foreign authors' knowledge ofmarketing has been identified. In the theoretical justification of thework, J. Works by Blaita, F. Kotler, V. Neshpora, etcon marketing. In the practical part, the marketing activity in Kharumins G.R. and the development of marketing activities in the company has beenidentified and evaluated. In the course of the study, it is concluded that every business isconfronted with a marketing complex directing products andservices on the market, prices, competitors, consumers. Eachcompany must carry out an SVID analysis, improve its products and services at all times, identify target markets and supply responsibly,communicate actively with customers and personnel. The study found that evaluating marketing activity at the companyhas revealed shortcomings in the marketing process and that thecompany's management has identified proposals to improvemarketing activity. The work concludes with conclusions and proposals to improve thebusiness's marketing activities. The volume of work 40 pages, arranged in 3 chapters with subchapters, includes 13 images, attached 3 attachments.