Show simple item record

dc.contributor.advisorPoiša, Mārīte
dc.contributor.authorIliņa, Alla
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:02:39Z
dc.date.available2018-12-30T02:02:39Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67483
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45646
dc.description.abstractJaunākā pirmsskolas vecuma bērnu patstāvības prasmju sekmēšana rotaļās. Darba autore: Alla Iliņa Darba vadītājs : Mg. Philol. Mārīte Poiša Bakalaura apjoms: 56 lpp, 1 attēls, 2 pielikumi, 5 tabulas, izmantoti 51 literatūras avoti Darba analizēti patstāvības jēdzieni, 3-4 gadu vecu bērnu attīstības īpatnības un patstāvības prasmju veicināšanā. Apkopotas rotaļas, kas veicina patstāvības prasmes, kuras tika pārbaudītas praksē. Atslēgas vārdi: 3-4 gadu vecuma bērni, patstāvības prasmju sekmēšana. Pētījuma mērķis: izpētīt rotaļas pedagoģiskās iespējas 3-4 gadus veca bērna patstāvības prasmju veicināšanā pirmsskolā. Mērķa sasniegšanai izvirzīti šādi uzdevumi: Pētījuma uzdevumi: 1)Izzināt teorētiskās nostādnes par 3-4 gadus vecu bērnu pastāvīgas darbības prasmju veidošanos. 2) Izzināt rotaļas un nozīmi patstāvīgas darbības sekmēšanai. 3) Veikt pētījumu par bērna patstāvīgas darbības sekmēšanu. Bakalaura darba izmantotās pētījuma metodes ir: •pedagogu intervija, •pedagoģiskā novērošana, •pedagoģiska izmēģinājuma darbība Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām: pirmajā nodaļā ir patstāvības raksturojums un bērna patstāvīgās darbības veidošanās pirmsskolas vecumā. Otrajā nodaļā priekšnosacījumi rotaļās bērna patstāvīgas darbības veidošanā. Trešajā nodaļā veikta bērnu patstāvības veidošanās izpēte, pamatojoties uz pedagogu interviju un praktiski veiktu pedagoģisko darbību ar otro jaunāko pirmsskolas vecuma bērniem. Secinājumi izdarīti pamatojoties uz veiktā pētījuma rezultātiem, konstatēts, ka bakalaura darba sākumā, izvirzīta hipotēze: bērna patstāvības prasmes veidojas veiksmīgi, ja rotaļas tiek izvēlētas atbilstoši bērnu pieredzei, interesēm un vajadzībām.
dc.description.abstractThe youngest pre-school children's autonomy skills in play. Author of work: Alla Iļina Supervisor: Mg. Philol Mārīte Poiša Bachelor volume: 56 pages., 1 picture ,2 attachments, 5 tables, 51 sources of literature were used The work analyzes the concepts of autonomy, the peculiarities of the development of children 3-4 years old and the role of self-promotion skills. Collected games that promote self-standing skills that were tested in practice. Keywords: 3-4-year-old children, promotion of independent skills. The aim of the research: to investigate pedagogical possibilities of play in promoting the independence of a 3-4 year old child in a preschool. Research tasks: 1) To find out the theoretical concepts of the development of skills for the continuous activity of children aged 3-4 years; 2) Understand play and role in promoting independent activit; 3) Carry out a study on promoting the child's independent activity. Research methodology: • Teacher interview; • Pedagogical observation; • Pedagogical Pilot Activity The bachelor paper consists of three sections: the first chapter describes the autonomy and the development of the child's independent activity in pre-school age. In the second chapter preconditions for play in the child's independent activity. The third chapter deals with the study of the independence of children, based on interviews with pedagogues and practicable pedagogical activities with the second youngest preschoolers. The conclusions were made on the basis of the results of the research carried out, it was found that at the beginning of the bachelor's paper, the hypothesis is raised: the child's self-confidence skills are formed successfully when the games are selected according to the experience, interests and needs of the children.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectpatstāvības
dc.subjectprasmju
dc.subjectsekmēšana
dc.subject3-4 gadu
dc.subjectvecuma
dc.titleJaunākā pirmsskolas vecuma bērnu patstāvības prasmju sekmēšana rotaļās
dc.title.alternativeThe youngest pre-school children`s autonomy skills in play
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record