Show simple item record

dc.contributor.advisorDirektorenko, Irina
dc.contributor.authorMaslovska, Ināra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:02:43Z
dc.date.available2018-12-30T02:02:43Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67505
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45653
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore - Ināra Maslovska. Darba tēma ir "Emocionālās atsaucības veidošanās dziedāšanas procesā". Darba mērķis – pētīt pirmsskolas vecuma bērnu emocionālās atsaucības veidošanos dziedāšanas procesā. Pētījumā darba autore izmantoja teorētiskās metodes - dažādu autoru zinātnisko darbu studēšanu un empīriskās metodes. Teorētiskajā daļā 1. nodaļā tiek dots emociju skaidrojums pedagogu un psihologu teorētiskajās atziņās un pirmsskolas vecuma bērnu emocionālās atsaucības veidošanās likumsakarības. Šajā nodaļā analizēti tādi autori, kā B. Brice, L. Lasmane, A. Līduma, L.Mackeviča, I. Suruda, M. Zelmane, A. Vorobjovs. Noskaidrots, kā muzikālās nodarbības ietekmē bērnu emocionālās atsaucības veidošanos. Balstoties uz pedagogu un psihologu sniegtajām teorētiskajām atziņām, tiek analizēta mūzikas nozīme bērnu emociju sekmēšanā un atraisīšanā. Tiek pievērsta uzmanība tādai muzikālai darbībai, kā dziedāšana. Analizētas dziedāšanas iespējas emocionālās atsaucības veidošanā. Empīriskajā daļā tika veikts pētījums par emocionālās atsaucības veidošanos iespējām dziedāšanas procesā pirmsskolas vecuma bērniem. Tika novērotas emocionālas atsaucības izpausmes un izvērtēti katra bērna panākumi pirms un pēc izmēģinājuma darba; veikta anketēšana. Darba struktūra - anotācija latviešu valodā, ievads, 2 daļas, secinājumi, literatūras avotu saraksts, pielikumi. Darba apjoms - 56 lpp. Kvalifikācijas darbā izmantotas 3 tabulas, 3 attēli, 10 pielikumi. Darbā izmantots 41 bibliogrāfiskā saraksta skaits, no kuriem analizēti tādi autori – V. Boiko, V. Zelmenis, I. Iļjins, A. Līduma, V. Vorobjovs, V. Valtners, T. Tjutjunņikova, O. Radinova, I. Suruda, D. Zariņš, B. Brice, un c. Atslēgas vārdi - emocijas, emocionālā atsaucība, dziedāšanas process, vecākā pirmsskolas vecuma bērni.
dc.description.abstractAuthor of the qualification paper – Ināra Maslovska. Subject of the work – “Formation of emotional response in the singing process.” Purpose of the work – research the formation of preschool-age children’s emotional response in the singing process. Author used theoretical methods – studying the scientific works of different authors and empirical methods. The first section of the theoretical part explains emotions in pedagogues and psychologists theoretical conclusions and in regularities of preschool-age children emotional response formation. The works of authors like B. Brice, L. Lasmane, A. Līduma, L. Mackevičs, I. Suruds, M. Zelmane, A. Vorobjova have been analyzed in this section. It’s been clarified what is the impact of musical lessons on the formation of children’s emotional response. The signification of music in furtherance and unleashing of children’s emotions has been analyzed based on pedagogues and psychologists theoretical conclusions. Attention has been paid to such musical action as singing. Singing possibilities to develop emotional response have been analyzed. Empirical part includes study of the formation possibilities of preschool-age children’s emotional response in the singing process. Before and after the pilot work, expressions of emotional response have been observed and success of each child have been evaluated as well as survey has been carried out. Structure of the work: annotation in English, introduction, 2 parts, conclusions, list of sources, appendices. Workload – 56 pages. The qualification work includes 3 tables, 3 pictures, 10 appendices, 41 bibliographic lists written by V. Boiko, V. Zelmenis, I. Iļjins, A. Līduma, V. Vorobjovs, V. Valtners, T. Tjutjunņikova, O.Radinova, I. Suruda, D. Zariņš, B. Brice, authors. Keywords: -“ emotions, emotional response, singing process, preschool-age children”.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectEmocijas, emocionālā atsaucība, dziedāšanas process, vecākā pirmsskolas vecuma bērni.
dc.subjectVecākā pirmsskolas vecuma bērnu emocionālās atsaucības veicināšana dziedāšanas procesā.
dc.subjectIzmantotās metodes: teorētiskā metode - literatūras analīze
dc.subjectEmpīriskās metodes - pedagoģiskā novērošana, bērnu darbības analīze
dc.subjectIntervija, izmēģinājuma darbs
dc.titleVecākā pirmsskolas vecuma bērnu emocionālās atsaucības veicināšana dziedāšanas procesā
dc.title.alternativeFormation of emotional response in the singing process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record