Show simple item record

dc.contributor.advisorKricka, Ilze
dc.contributor.authorRagovska, Natālija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:02:56Z
dc.date.available2018-12-30T02:02:56Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67568
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45678
dc.description.abstractBakalaura darba temats: „5 – 6 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju veidošana grupu rotaļās pirmsskolas izglītības iestādē” Darba autore: Natālija RAGOVSKA Zinātniskā vadītāja: Mg.paed., Mg.psych. Ilze Kricka Pētījuma mērķis: izpētīt un teorētiski pamatot grupu rotaļu izmantošanu 5-6 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju veidošanai. Darbā analizēta teorētiskā literatūra par saskarsmes prasmju veidošanās iespējām 5 – 6 gadus veciem bērniem, izzināti saskarsmes prasmes veidojošie faktori. Atlasītas un piedāvātas grupu rotaļas saskarsmes prasmju veidošanai. Veikta pedagoģiskā izmēģinājuma darbība, ar kuras palīdzību darba autore noskaidroja, vai grupu rotaļu pielietojums 5-6 gadus veciem bērniem uzlabo viņu saskarsmes prasmes. Pēc pedagoģiskās izmēģinājuma darbības veikšanas autore novēroja, ka ir mainījusies bērnu spēja strādāt grupā. Pateicoties grupu rotaļām, bērni kļuva atraisītāki un gatavi uz sadarbību. Trīs mēnešu garumā vadītās grupu rotaļas deva pozitīvus rezultātus, veicinot bērnu prasmi rotaļāties ar citiem bērniem. Audzēkņiem parādījās pozitīva attieksme pret grupas biedriem, ģimenes locekļiem un pieaugušajiem, ar kuriem sastopas pirmsskolas izglītības iestādē, bērni kļuva kulturālāki, pieklājīgāki. Atslēgas vārdi: SASKARSMES PRASMES, GRUPU ROTAĻAS, PEDAGOGS, 5 – 6 GADUS VECI BĒRNI, PIRMSSKOLAS IZGLĪTĪBAS IESTĀDE Bakalaura darba apjoms: 45 lapas., 11 attēli, 51 literatūras un cits avots, secinājumi, priekšlikumi, 3 pielikumi.
dc.description.abstractBachelor Paper’s topic: "Development of 5 to 6 year old children interpersonal skills in group play, pre-school education." Author of the work: Natalia Ragovska Head of Scientific Work: MG. paed., MG. Psych. Ilze Kricka The aim of the study is to investigate and, in theory, justify the use of group play-out in 5-6 year-olds to contact skills. In Bachelor Paper is analysed theoretical literature on the possibilities for access to 5 to 6 years old children, identifying factors for communication. Group play skills are selected and offered. Pedagogical pilot action is carried out, through which the author of the work clarified whether the use of a group of gaumes for 5-6 years old children improves communication skills. After carrying out the pedagogical pilot action, the author observed that the ability to work in the group had changed. Thanks to the group play, the children became more open and ready to cooperate. During the three months of team play, it gave positive results in encouraging children to play with others. Children have had a positive attitude towards the group's children, family members and adults, who are faced with a pre-school institution, children have become more cultural and polite. Keywords: communication skills, group play, educator, children aged 5 to 6 years, preschool education. Bachelor Paper workload: 45 pg., 11 images, 51 literature, and other sources, conclusions, proposals, 3 attachments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectpedagoģija
dc.subjectsaskarsmes prasmes
dc.subject5-6 gadu vecuma bērni
dc.subjectgrupu rotaļas
dc.subjectpirmsskola
dc.title5-6 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju veidošana grupu rotaļās, pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeCreating a 5-6 year-old child-related skills in a group playing at a pre-school education institution
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record