Show simple item record

dc.contributor.advisorKalēja-Gasparoviča, Daiga
dc.contributor.authorStīpniece, Laila
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:03:03Z
dc.date.available2018-12-30T02:03:03Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67583
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45691
dc.description.abstractDarba autore: Laila Stīpniece Darba nosaukums: Skolēnu radošās darbības pieredzes bagātināšana audzināšanas stundās sākumskolā. Darba mērķis: Teorētiski analizēt un praktiski pārbaudīt izvirzīto hipotēzi empīriskā pētījumā un analizēt iegūtos rezultātus. Radošums ir katram cilvēkam piemītoša īpašība, spēja, kuru iespējams realizēt darbībā un tās izpausmes iespējams atspoguļot mākslā, zinātnē un sadzīvē. Ievērojot dažādu faktoru ietekmi, attīstot radošās darbības pieredzi, var sekmēt harmoniskas personības attīstību, kas ir nozīmīgs audzināšanas procesa uzdevums. Audzināšana sākumskolā balstās uz harmoniskas un vispusīgi attīstītas personības veidošanu, ko ir iespējams sekmēt, izmantojot audzināšanas stundās vizuālās mākslas izteiksmes līdzekļu lietojumu radošās darbības pieredzes bagātināšanai, jo sākumskolas vecumposmā skolēniem ir augsta mācīšanās motivācija un vēlme darboties, un tas ne tikai sekmē radošo darbību, bet arī ar zīmējuma palīdzību nostiprina zināšanas. Skolēnu interešu un vajadzību ievērošana un apmierināšana, kā arī vizuālās valodas apguve audzināšanas stundās veicina radošās darbības pieredzes bagātināšanos, taču lai tā būtu sekmīgāka ir jāievēro arī skolēnu emocionālais noskaņojums. Darba apjoms ir 82.lpp, kurā ir 3 attēli, 29 tabulas, 65 literatūras vienības un 11 pielikumi. Atslēgas vārdi: radošā darbība, sākumskola, audzināšanas stundas, radošās darbības pieredze, mākslas izteiksmes līdzekļi.
dc.description.abstractAuthor of the work: Laila Stīpniece The title of the work: Enrichment of primary school pupils creative experiences in the upbringing lessons. The aim of the work: Theoretically analyze and verify the hypothesis of the empirical study and analyze the results. Creativity is a characteristic and an ability of every person and it can be practised in action and can be reflected in arts, science and everyday life. Development of creative personality and experience can be fostered if a various factors are considered for well-developed personality, which is a main goal of the upbringing process. Primary education is based on the development of well-developed personality that can be fostered through the visual art expressions to enhance the experience of creativity in upbringing lessons, as early school-age students have a high level of learning motivation and a willingness to act, which not only promotes creative activity, but It also strengthens knowledge through the drawing. Respect and satisfaction of pupils interests and needs as well as the acquisition of visual language in upbringing classes contribute to the enrichment of creative activity, but in order to be more successful, students emotional mood must be respected. Work volume: 82 pages including 3 pictures, 29 tables, 11 additions and are used 65 sources of information. Key words: creative activity, primary school, upbringing lessons, creative experience, art expressions.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectradošā darbība
dc.subjectsākumskola
dc.subjectaudzināšanas stundas
dc.subjectradošās darbības pieredze
dc.subjectmākslas izteiksmes līdzekļi
dc.titleSkolēnu radošās darbības pieredzes bagātināšana audzināšanas stundās sākumskolā
dc.title.alternativeEnrichment of primary school pupils creative experiences in the upbringing lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record