Show simple item record

dc.contributor.advisorBriška, Ilze
dc.contributor.authorJuberte, Kristīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:03:10Z
dc.date.available2018-12-30T02:03:10Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67615
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45706
dc.description.abstractDarba autors: Kristīne Juberte Kvalifikācijas darba tēma: Bērnu radošuma attīstības sekmēšana pirmsskolā vizuālās mākslās nodarbībās. Kvalifikācijas darba mērķis: Teorētiski izzināt un praktiski pētīt bērna radošās darbības veicināšanas iespējas vizuālās mākslas nodarbībās. Mērķa sasniegšanai izvirzītie uzdevumi: 1.Noskaidrot, kas ir radošums, kā izpaužas radošā darbība pirmsskolas vecuma bērniem. 2.Pētīt pedagoģiskus paņēmienus bērnu radošās darbības veicināšanai. 3.Pētīt vizuālas mākslas saturu pirmsskolā. 4.Izstrādāt pētījuma instrumentu, salīdzināt un interpretēt datus. 5.Izveidot secinājumus. Kvalifikācijas darbs tika izstrādāts, lai noskaidrotu pirmsskolas vecuma bērnu radošās darbības sekmēšanu vizuālās mākslas nodarbībās. Pirmajā darba nodaļā tiek analizētas un salīdzinātas autoru atziņas par radošas darbības būtību, otrajā nodaļā par pedagoģiskiem līdzekļiem bērnu radošās darbības sekmēšanai vizuālās mākslas nodarbībās. Izmantotas galvenokārt tādu autoru kā R.Fišera, V.Hibneres, D.Ļieģenieces un citu autoru atziņas. Trešā daļa tiek veltīta praktiskajam pētījumam. Tika realizēti praktiskie darbi ar bērniem, kuros darba autore vēroja un analizēja bērnu radošo darbību vizuālas mākslas nodarbībās. Nobeigumā izklāstīti secinājumi, kas veikti, balstoties uz teoriju un praktiskā pētījuma rezultātiem. Atslēgvārdi: radošums, vizuāla māksla, pirmsskola. Darba apjoms – Attēlu skaits -6 Tabulu skaits -1 Pielikumu skaits -4  
dc.description.abstractAuthor: Kristīne Juberte Qualifying project topic: Promotion of Creativity Development in Children during Preschool Art Lessons Goal of qualifying project:To research and prospect oppoutunities of promoting creative development during art classes. Tasks set to achieve the global: 1.Define creativity and how it is present in pre-school children. 2.research pedagogical methods for promoting creative development. 3.Investigate current lesson plans and content of art classes. 4.Create research tool,compare and interpret collected data. 5.Produce project conlusions . This qualifying project was created to explore and analyse how creative development is promoted in pre-school art classes.First part of the research project is analysis and comparison of quotes from other authors,who discuss esence of creative activity.Mainly the works of.R.Fisher, V.Hibnere, and D.Ļieģenece have been used.The second part covers education methods of promoting creative evelopment in children druing pre-school art classed.Third parti s focused on the practical research, during which art classes were organised for the children, and the author of this project observed and analysed their creative activity.The last, closing part of this project contains conclusions made from theoretical and practical research. Keywords: creativity, art classes, pre-school. Project size: Number of pictures:6 Numbert of tabeles:1 Number of attachments:4
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectradošums
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectvizuāla māksla
dc.subjectradošā darbība
dc.titleBērnu radošuma attīstības sekmēšana pirmsskolā vizuālās mākslas nodarbībās
dc.title.alternativePromotion of Creativity Development in Children during Preschool Arts Lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record