2-3 gadu vecu bērnu vārdu krājuma sekmēšana pirkstu rotaļās
Author
Merca, Inguna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Randoha, Antra
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autors: Inguna Merca Darba temats: 2-3 gadu vecu bērnu vārdu krājuma sekmēšana pirkstu rotaļās Darba veids: kvalifikācijas darbs Studiju programma: pirmsskolas izglītības skolotājs Darba zinātniskais vadītājs: doc. Dr. paed. Antra Randoha Darba apjoms: darbs kopumā sastāv no 45 lpp., 3 pielikumiem, 2 tabulām un 10 attēliem. Atslēgas vārdi: valoda, runa, vārdu krājums, rotaļa, pirkstu rotaļas Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski izzināt 2-3 gadu vecu bērnu vārdu krājuma sekmēšanu pirkstu rotaļās. Darba saturs: kvalifikācijas darbs izstrādāts, lai izpētītu 2 – 3 gadu vecu bērnu valodas un runas attīstību, kā arī vārdu krājuma sekmēšanu izmantojot pirkstu rotaļas. Darbam ir trīs daļas 1.Valodas un runas jēdziena skaidrojums pedagogu un psihologu atziņās 2.Rotaļas vispārīgais raksturojums 3.Pētījums par 2 – 3 gadu vecu bērnu vārdu krājuma sekmēšanu pirkstu rotaļās Pētījuma metodes: 1.teorētiskās izpētes metodes – zinātniskās literatūras izpēte un analīze. 2.empīriskās izpētes metodes – pedagoģiskais vērojums, datu analīze. Darba rezultāti: apkopots, izanalizēts teorētiskais materiāls un veikts pētījums par 2 -3 gadu vecu bērnu runas un vārdu krājuma sekmēšanu pirkstu rotaļās. Darba izmantojamība: apkopotās teorētiskās atziņas un praktisko pētījumu var izmantot pirmsskolas skolotāji, lai veicinātu 2 – 3gadu vecu bērnu runu un vārda krājumu attīstību pirkstu rotaļās. Author of the paper: Inguna Merca Theme of the paper: vocabulary development of 2-3 year old children through finger games Type of the paper: qualification thesis Study programme: presschool education teacher Consultant of the paper: doc. Dr. paed. Antra Randoha Volume of the paper: it consists of 45 pages, 3 appendixes, 2 tables and 10 figures. Key words: language, speech, vocabulary, game, finger game Aim of the reserch: to theoretically and practically learn the possibilities of vocabulary development of 2 – 3 year old children in finger games Content of the paper: qualification thesis developed to investigate 2 – 3 year old children language and speech development as well as to observe and analyse vocabulary promotion through finger games. The work consists of four parts 1.Explanation of language and speech 2.General characteristics of game 3.Research of Vocabulary development of 2-3 year old children through finger games Methods of research: 1.theoretical research methods, 2.empirical research methods – analysis of the data Results of the research: theoretical material has been compildes and analysed, so as research about 2 -3 year old children speech and vocabulary development through finger games. Applicability of the paper: the generalized theoretical ideas and practical research can be used by preschool teachers, to developed 2 – 3 year old children speech and vocabulary through finger games.