Pirmsskolas vecuma bērnu radošās darbības sekmēšana mājturībā un tehnoloğijās (5-6gadi ;dabas materiāli)
Author
Hartmane, Elvīra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Volāne, Elita
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbu „Pirmsskolas vecuma bērnu radošās darbības sekmēšana mājturībā un tehnoloģijās” izstrādāja Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes studente Elvīra Hartmane, darba vadītāja Prof. Dr. paed Elita Volāne. Pētījuma mērķis: Pētīt 5-6 gadus vecu bērnu radošās darbības veicināšanas iespējas mājturības un tehnoloģijas mācību procesā. Bakalaura darba teorētiskajā daļā tiek pētīti dažādu autoru teorētiskie avoti par radošo darbību un tās nozīmi bērna radošās darbības attīstībā un veicināšanā. Radošās darbības veicinošie faktori, kas palīdz vai bremzē bērnu radošo darbību balstoties uz dažādu autoru atziņām. Sniegts 5-7 gadus vecu bērnu vecumposma raksturojums. Tiek apskatīti metodiskie paņēmieni radošās darbības veicināšanai 5-6 gadus veciem bērniem. Bakalaura darba empīriskajā daļā iekļauts pētījuma vietas apraksts, apkopotas un analizētas radošās darbības rokdarbu nodarbības. Pētījums veikts 2018./2019. mācību gadā un darbā apkopoti un analizēti iegūto datu rezultāti. Bakalaura darbs uzrakstīts uz 49.lpp., ieskaitot 3 attēlus, 4 tabulas, 30 literatūras avotiem. Darbs sastāv no ievada 4 daļām, secinājumiem un pielikumiem. The Bachelor’s work “Promoting the creative activities of children of childhood in housekeeping and technology” was developed by Latvian University of Pedagogy, Psychology and Arts Faculty student Elvira Hartmane, job manager Prof. Dr. paed Elita Volane. The aim of the study is to explore ways of promoting creative activities for children aged 5 -6 in the home and technology trained process. The theoretical part of the work of the bachelor studies the theoretical sources of the various authors on creative activities and its role the development and promotion of the child’s creative activities. Factors contributing to creative activity which help or hinder children’s creativity based on the knowledge of the various authors. A description of the age of children 5 -7 is provided. Methodological methods for promoting creative activity for children aged 5 -6 are considered. The empirical part of the bachelor’s work includes a description of the study site, compiled and analysed creative artwork lessons. The study was carried out in the 2018. /2019. School year and the work summarise and analyses the result of the data obtained. Bachelor’s work is written on the page 49, including 3 pictures, 4 tables, and 30 literature sources. The work consists of 4 parts, conclusions and annexes of the introductory.