dc.contributor.advisor | Tauriņa, Agrita | |
dc.contributor.author | Kudrjavceva, Inese | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2018-12-30T02:03:17Z | |
dc.date.available | 2018-12-30T02:03:17Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | 67655 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45720 | |
dc.description.abstract | Mūsdienu dzīves ritmā, kad vecākiem ir daudz jādarbojas, neatliek laika spēlēt ar bērnu pirkstiņrotaļas, tāpēc svarīgaloma ir pirmsskolas izglītības iestādei vārdu krājuma attīstības sekmēšanai 1,5 -3 gadus veciem bērniem. Darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā daļā autore teorētiski raksturo sīkās roku muskulatūras nozīmi 1,5 - 3 gadus vecu bērnu runas attīstības sekmēšanā un raksturo attiecīgo attīstības posmu. Otrajā daļā autore pievēršas praktiskajam darbam, analizē vecāku aptaujas, spēlē pirkstu rotaļas un izzina pirkstu rotaļu tekstus. Pētījuma gaitā hipotēze, ka pirkstiņrotaļas palīdz 1,5 – 3 gadus veciem bērniem papildināt vārdu krājumu ir apstiprinājumies. Darbā ir 53 lpp., 21 attēli, 6 tabulas un 68 izmantotie literatūras avoti. Atslēgvārdi: 1,5 -3 gadus veci bērni, pirkstiņrotaļas, sīkā motorika, valoda, attīstība | |
dc.description.abstract | In the rhythms of modern life, when parents have a lot of work, no time for playing finger-plays withchildren. There fore, the role of the pre-school education institution in the development of language stocks for children aged 1.5-3 is important. Work consist of two parts. In the first part, author of the work theoretically describes the importance of small hand muscles in the development of the language of children aged 1.5 to 3 years and the corresponding age stage. In the second part, author of the work turns to practical work and analyses results of surveysand leads to five finger-plays exercises, analysing both questionnaires and finger-plays exercises. Work consist of 53pages, 21pictures, 6 tables and 68sources of literature. Keywords: children aged 1.5-3, finger-play, fine motor skills, language, development. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Skolas pedagoģija | |
dc.subject | 1,5- 3 gadus veci bērni | |
dc.subject | pirkstiņrotaļas | |
dc.subject | sīkā motorika | |
dc.subject | valoda | |
dc.subject | attīstība | |
dc.title | 1.5-3 gadu vecu bērnu vārdu krājuma paplašināšanās pirkstu rotaļās | |
dc.title.alternative | Extending vocabulary by using finger play games for children aged 1.5-3 years | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |