Show simple item record

dc.contributor.advisorTauriņa, Agrita
dc.contributor.authorKudrjavceva, Inese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:03:17Z
dc.date.available2018-12-30T02:03:17Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67655
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45720
dc.description.abstractMūsdienu dzīves ritmā, kad vecākiem ir daudz jādarbojas, neatliek laika spēlēt ar bērnu pirkstiņrotaļas, tāpēc svarīgaloma ir pirmsskolas izglītības iestādei vārdu krājuma attīstības sekmēšanai 1,5 -3 gadus veciem bērniem. Darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā daļā autore teorētiski raksturo sīkās roku muskulatūras nozīmi 1,5 - 3 gadus vecu bērnu runas attīstības sekmēšanā un raksturo attiecīgo attīstības posmu. Otrajā daļā autore pievēršas praktiskajam darbam, analizē vecāku aptaujas, spēlē pirkstu rotaļas un izzina pirkstu rotaļu tekstus. Pētījuma gaitā hipotēze, ka pirkstiņrotaļas palīdz 1,5 – 3 gadus veciem bērniem papildināt vārdu krājumu ir apstiprinājumies. Darbā ir 53 lpp., 21 attēli, 6 tabulas un 68 izmantotie literatūras avoti. Atslēgvārdi: 1,5 -3 gadus veci bērni, pirkstiņrotaļas, sīkā motorika, valoda, attīstība
dc.description.abstractIn the rhythms of modern life, when parents have a lot of work, no time for playing finger-plays withchildren. There fore, the role of the pre-school education institution in the development of language stocks for children aged 1.5-3 is important. Work consist of two parts. In the first part, author of the work theoretically describes the importance of small hand muscles in the development of the language of children aged 1.5 to 3 years and the corresponding age stage. In the second part, author of the work turns to practical work and analyses results of surveysand leads to five finger-plays exercises, analysing both questionnaires and finger-plays exercises. Work consist of 53pages, 21pictures, 6 tables and 68sources of literature. Keywords: children aged 1.5-3, finger-play, fine motor skills, language, development.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subject1,5- 3 gadus veci bērni
dc.subjectpirkstiņrotaļas
dc.subjectsīkā motorika
dc.subjectvaloda
dc.subjectattīstība
dc.title1.5-3 gadu vecu bērnu vārdu krājuma paplašināšanās pirkstu rotaļās
dc.title.alternativeExtending vocabulary by using finger play games for children aged 1.5-3 years
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record