Show simple item record

dc.contributor.advisorBriška, Ilze
dc.contributor.authorVildava, Revita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:03:17Z
dc.date.available2018-12-30T02:03:17Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67657
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45721
dc.description.abstractKvalifikācijas tēmas nosaukums ir “4-5 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās”, darbs sastāv no ievada, 3 nodaļām, 8 apakšnodaļām, kas apkopotas 55 lpp. Darbā ievietoti 13 attēli, 8 tabulas, 7 pielikumi , 56 literatūras avoti. Darba autore: Revita Vildava Pētījuma mērķis: Pētīt skolotāja iespējas sekmēt bērnu radošo darbību vizuālās mākslas nodarbībās. Pētījuma objekts: Vizuālās mākslas nodarbības pirmsskolā Pētījuma priekšmets: 4-5 gadu vecu bērnu radošā darbība Pētījuma hipotēze: Vizuālās mākslas nodarbībās ir iespējams sekmēt bērna radošo darbību, izmantojot dažādas mākslas veidus, tehnikas, palīglīdzekļus. Pētījuma teorētiskajā daļā tiek aprakstīts, kas ir radošā darbība, domāšana un iztēle, kā mēs to varam sekmēt, kā vecāki un pedagogs var sekmēt bērna radošumu, kāds vizuālās mākslas nodarbības to var sekmēt. Kā arī teorētiskajā daļā tiek analizēti dažādu psihologu, pedagogu darbi, par bērna radošo darbību. Darba praktiskajā daļā, tika izstrādāti vērtēšanas kritēriji un vērtēti bērni nodarbībās, pēc šiem kritērijiem. Kā arī tiek salīdzinātas bērnu radošā darbība katrā nodarbībā. Pētījuma beigās varu apstiprināt, ka daudzveidīgs nodarbību klāsts, izmantojot dažādu materiālus un palīglīdzekļus spēj veicināt bērna radošo darbību. Atslēgas vārdi: Radošā darbība, iztēle, vizuālā māksla, radošās rotaļas, radošā domāšana.
dc.description.abstractThe theme of the qualification work is "The promotion of child creativity act in art classes for 4-5 years old children", the work consists of an introduction, 3 chapters, 8 subdivisions, compiled on 55 pages. The work contains 13 pictures, 8 tables, 7 annexes, 56 literature sources. Author of work: Revita Vildava Aim of the research: To study the possibilities of the teacher to promote children's creative activities in visual art lessons. Object of the research: Visual arts lessons in preschool Subject of the research: creative activity of children 4-5 years old Research Hypothesis: Visual arts classes can promote the child's creative activity using various art forms, techniques, and aids. The theoretical part of the study describes what is creative activity, thinking and imagination, how we can contribute to it, how parents and the teacher can contribute to the child's creativity and which visual art classes can contribute to it. In the theoretical part are also analyzed the work of various psychologists, pedagogues regards the creative activity of the child. In the practical part of the work, evaluation criteria were developed and children were evaluated in the classes according to these criteria. It also compares children's creative activity in each lesson. At the end of the scene, I can affirm that a diverse range of classes, using various materials and aids, can promote the child's creative activity. Keywords: Creative activity, imagination, visual art, creative play, creative thinking.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectRadošā darbība
dc.subjectIztēle
dc.subjectvizuālā māksla
dc.subjectradošās rotaļas
dc.subjectradošā domāšana
dc.title4-5 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās
dc.title.alternativeThe promotion of child creativity act in art classes for 4-5 years old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record