Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorNičipora, Ina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:03:21Z
dc.date.available2018-12-30T02:03:21Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67659
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45723
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums: 2 – 3 gadīgu bērnu sensoro spēju attīstības sekmēšana rotaļās un spēlēs Bakalaura darba autors: Ina Ničipora Pētījuma mērķis: teorētiski izzināt un praktiski pamatot 2 – 3 gadīgu bērnu sensoro spēju attīstības sekmēšanas iespējas rotaļās un spēlēs Pētījuma teorētiskajā daļā tiek atspoguļoti nozīmīgi latviešu autori: D. Dzintere, I. Stangaine, V. Jonīte, B. Brice, kā arī citi autori, viņu atziņas par sensoro spēju attīstības sekmēšanu, izmantojot rotaļas un spēles. Tiek analizētas autoru atziņas par bērna, likumsakarības raksturojumu 2 – 3 gadīgu bērnu attīstību, kā arī tiek analizētas atziņas par rotaļas un spēles nozīmi bērna sensoro spēju sekmēšanā. Empīriskajā daļā tika novērota, un pētīta bērnu sensora attīstība rotaļās un spēlēs. Pētījuma gaitā autore izmanto dažādas metodes: novērojumus, pētīšana, analīze. Darbā tiek ņemtas vērā dažādas psihologu un pedagogu atziņas, par rotaļām un spēlēm, kā arī to nozīme bērna sensoro spēju sekmēšanas attīstībā. Tiek analizēts sensoro spēju raksturojums un aprakstīta pētījuma gaita, kā arī bērnu un kritēriju novērojumu rezultāti, par bērnu sensoro attīstību rotaļās un spēlēs, gan pētījuma sākumā, gan beigās. Praktiskajā pētījumā piedalās Jelgavas novada X PII grupa ar 10 bērniem (5 meitenes, 5zēni). Pētījumā gaitā tika izmantotas autores izvēlētas 4. rotaļas un 3. spēles, kas pēc autores domām varētu sekmēt bērnu sensoro attīstību rotaļās un spēlēs. Pētījuma beigās tiek secināts, ka sensoro spēju attīstība tiek pilnveidota un attīstīta, izmantojot rotaļas un spēles. Darba apjoms: 54 lpp., 3 tabulas, 6 attēli, 47 literatūras avoti, no tiem 26 latviešu valodā un svešvalodā 21. Atslēgas vārdi: Rotaļa, spēle, sensora attīstība.
dc.description.abstractThe title of bachelor’s thesis: The development of 2-3 year old children’s sensory abilities in games. Barchelor’s thesis author: Ina Ničipora Objective of the study: theoretical knowledge and practical justification 2-3 year old children’s sensory abilities and opportunities for development using play and games. The theoretical part of the research reflects significant Latvian authors: D. Dzintere, I. Stangaine, V. Jonīte, B. Brice and other authors, their quotes about sensory abilities and opportunities for development in play and games. The author analyzes Latvian author's findings about the child's regularity characteristics for the development of children from 2 to 3 years old as well as analyzes the conclusions about the role of play and game in promoting the child's sensory abilities. In the empirical part was observed and studied child sensor development in games and games. In the course of the research, the author uses different methods: observation, research, analysis. The work takes into account the various ideas of psychologists and educators, about games and games, as well as their role in the development of the child's sensory abilities. The analysis of sensory abilities is described and the progress of the study, as well as the results of child and criterion observations, on the development of children's sensory at games and games, both at the beginning and at the end of the research, is described. In the practical part of research Jelgava district X PII group with 10 children participates (5 girls, 5 boys). In the course of the study, the 4 games and 3 plays chosen by the author were used, which, according to the author, could contribute to the development of children's sensory development in games and plays. At the end of the research, it is concluded that the development of sensory abilities, is perfected and developed using games and plays. Scope of work: 54 pages, 3 tables, 6 figures, 47 literature sources, among them 26 in Latvian and in a foreign language 21. Keywords: play, game, sensor development.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectRotaļa
dc.subjectspēle
dc.subjectsensora
dc.subjectattīstība
dc.title2 – 3 gadīgu bērnu sensoro spēju attīstības sekmēšana rotaļās un spēlēs
dc.title.alternativeThe development of 2-3 year old children`s sensory abilities in games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record