Bērnu saskarsmes prasmju attīstīšanas iespējas rotaļā vecākajā pirmsskolas vecumā
Автор
Zubova, Viktorija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Zīriņa, Tija
Дата
2018Metadata
Показать полную информациюАннотации
“Bērnu saskarsmes prasmju attīstīšanas iespējas rotaļā vecākajā pirmsskolas vecumā” Darba autore: Viktorija Zubova Darba mērķis ir izzināt bērna saskarsmes prasmju attīstīšanas iespējas rotaļā vecākajā pirmsskolas vecumā. Darbs sastāv no divām daļām - teorētiskās un praktiskās daļas. Teorētiskajā daļā ir apskatītas dažādu autoru teorētiskās atziņas par saskarsmes attīstīšanas iespējam rotaļā vecākajā pirmsskolas vecumā. Praktiskajā daļā tika veikts pētījums vecākā pirmsskolas vecuma grupā. Pētījumā piedalījās 17 bērni. Tika izstrādāti saskarsmes kritēriji bērniem vecākajā pirmsskolas vecumā. Lai novērtētu katra bērna saskarsmes līmeni, veikts saskarsmes novērojums ikdienā. Tika atlasītas saskarsmi veicinošas rotaļas, veikta otrreizēja saskarsmes vērtēšana un iegūto rezultātu analīze. Pētījuma rezultātā tika novērots bērnu saskarsmes attīstības līmeņa uzlabojums. Hipotēze tika apstiprināta. Darba apjoms: 64 lpp., 13 attēli, 13 tabulas, 34 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: saskarsmes prasmju veicināšana, rotaļa, bērnu attīstīšana. "The possibilities of developing children's communication skills in a playground at the earliest preschool age" Author of work: Victoria Zubova The aim of the work is to find out the possibilities of developing the child's communication skills in the playground at the earliest preschool age. The work consists of two parts - the theoretical and practical parts. The theoretical part deals with the theoretical conclusions of various authors about the possibility of developing contact at the playground in the oldest preschool age In the practical part, a study was conducted in the oldest preschool age group. The study involved 17 children. Criteria for children in the oldest preschool age were developed. An assessment of the exposure of each child was performed on a daily basis to assess the level of exposure of each child. Interaction-stimulating games were selected, second-round interaction assessment and analysis of the obtained results were selected. The result of the study, an improvement in the level of development of children was observed, the hypothesis was confirmed. Workload: 64 pages, 13 pictures, 13 tables, 34 sources of literature. Keywords: promotion of communication skills, play, development of children.