2 - 3 gadīgu bērnu pašapkalpošanās prasmju attīstība rotaļā
Author
Stepanova, Liene
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Lāce, Inguna
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba tēma ir ,, 2 - 3 gadīgu bērnu pašapkalpošanās prasmju attīstība rotaļā". Darba autore ir Liene Stepanova. Darba vadītāja ir Ingūna Lāce. Pētījuma mērķis ir pētīt rotaļu nozīmi 2- 3 gadus vecu bērnu pašapkalpošanās prasmju attīstībā. Kopējais lappušu skaits ir 63. Darbā izmantoti 48 literatūras un avoti. Darbs sastāv no ievada, teorētiskās daļas, praktiskās daļas, secinājumiem, 2 pielikumiem, 4 tabulām un 2 attēliem. Darba teorētiskajā daļā analizētas A. Ļubļinskas, D. Lieģenieces, D. Dzintares un citu pedagogu un psihologu atziņas par rotaļu nozīmi bērnu pašapkalpošanās prasmju attīstībā. Pētījuma praktiskā daļā izmantoti vecāku anketēsanas dati, lai redzētu pašapkalpošanās prasmes bērniem. Izveidota rotaļu programmas kopa, kuru var izmantot pedagoģiskā procesā izglītības iestādē. Pētījumu hipotēze ir apstiprinājusies. Pētījuma rezultāti liecina, ka ieviešot rotaļas, kas attīsta lielo un mazo muskulatūru, uzlabojas bērnu pašapkalpošanās prasmes. The title of the qualification is ..2 - 3 year - old children's self service skills development in the games. The qualification paper is written by Liene Stepanova. The leader of the qualification paper is Inguna Lace. The aim of the study is to study the role of play in the development of self-service skills of children aged 2 to 3 years. Total number of pages is 63. The paper uses 48 literature and sources. The work consists of the introduction, the theoretical part, the practical part, the conclusions, 2 appendices, 4 tables and 2 images. The theoretical part of the work analyzes the opinions of A. Lublinskas, D. Liegenieces, D. Dzintares and other pedagogues and psychologists about the role of play in the development of children's self-service skills. The practical part of the study uses parental questionnaires to see self-service skills for children. There is a set of play programs that can be used in a pedagogical process at educational institution. The research hypothesis is confirmed. The results of the research show that the implementation of games that develop the big and small musculature improves the child's self-service skills.