Show simple item record

dc.contributor.advisorKalēja-Gasparoviča, Daiga
dc.contributor.authorTropa, Anda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:03:29Z
dc.date.available2018-12-30T02:03:29Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67694
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45738
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma: Sensorās spējas vizuālās mākslas nodarbībās 1 -3 gadus veciem bērniem. Darba mērķis: teorētiski noskaidrot un praktiski pārbaudīt kā vizuālās mākslas nodarbībās sekmējamas jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu sensorās spējas.
dc.description.abstractThe subject of the research: Sensory abilities in visual art lessons for children aged 3 The object of the research: art lessons in pre-school. The research question: how visual arts lesson, the sensory abilities of 3 year old children can be promoted. The aim of the work: to study and test practically the potential of younger preschool children in visual art lessons.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectSensorās
dc.subjectspējas
dc.subjectSensory
dc.subjectabilities
dc.subjectvizuālās
dc.titleSensorās spējas vizuālās mākslas nodarbībās 1-3 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativeSensory abilities in visual art lessons of 1-3 year old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record