Show simple item record

dc.contributor.advisorAugstkalne, Dace
dc.contributor.authorBarane, Lienīte
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:03:37Z
dc.date.available2018-12-30T02:03:37Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67736
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45753
dc.description.abstractBakalaura darbs “Saskarsmes prasmju sekmēšana bērniem agrajā bērnībā rotaļās”, darba autore Lienīte Barane. Darbs sastāv no 2 nodaļām: teorētiskā, empīriskā. Teorētiskajā daļā izmantotas Svence G., Vorobjovs A., Omorova S., Dzintere D. un citu autoru atziņas par bērnu fizioloģiskās attīstības īpatnībām, par bērnu individuālo attīstības līmeni rotaļās. Empīriskajā daļā tika pētīti bērni agrīna vecumā. Tika izmantota pedagoģiskās novērošanas metode. Atlasītas un pielietotas rotaļas, kā arī bērni tika vēroti strukturētās rotaļās. Darbā tiek pētīta bērnu saskarsmes būtība un rotaļu ietekme uz to. Veicot pētījumu tika izdarīti secinājumi, ka agrās bērnības vecuma bērniem jaunās lomu rotaļas ir jāievirza pedagogam. Bērniem jau ir uzkrājusies pieredze par ģimeni, pedagogs šo pieredzi papildina, veicinot labvēlīgu sociālo iemaņu veidošanos. Darbs sastāv 50 lpp., darba ievietoti 6 attēli, 4 tabulas un izmantoti 53 literatūras avoti. Darba atslēgas vārdi: saskarsme, prasmes, rotaļa, pirmsskolēni, attīstība.
dc.description.abstractBachelor work “Promotion of communication skills for children in early childhood play”, the author Lienite Barane. The work consists of two parts: theoretical and empirical. In the theoretical part used Svence G., Vorobjovs A., Amorova S., Dzintere D. and other authors peculiarities of physiological development of children, the level of individual development of children in games. In the empirical part were explored children in early childhood. There was used pedagogical observation method. Were selected and used games, children were also observed in structural games. The work investigates children community essence and how games depend on it. After research were conclusions, that early childhood games should be guided by educator. Children have already accumulated family experience , educator need to add experience with a good social skills. The work consists of 50 pages, 6 pictures, 4 charts and were used 53 literature sources. Work’s key words: communication, skills, games, preschool child, development.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectSaskarsme
dc.subjectPrasmes
dc.subjectRotaļa
dc.subjectPirmsskolēni
dc.subjectAttīstība
dc.titleSaskarsmes prasmju sekmēšana bērniem agrajā bērnībā rotaļās
dc.title.alternativePromotion of communication skills for children in early childhood play
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record