Show simple item record

dc.contributor.advisorTauriņa, Agrita
dc.contributor.authorMihalkina, Ieva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:03:38Z
dc.date.available2018-12-30T02:03:38Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67739
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45755
dc.description.abstractKvalifikācijas darbs: Četru un piecus gadus vecu bērnu skaitļa un īpašības vārdu apguves sekmēšana rotaļās. Darba autore: Ieva Mihalkina. Zinātniskā vadītāja: Dr.paed., Mag.spych. Agrita Tauriņa. Pētījuma mērķis: teorētiskā un praktiskā izpēte vārdu krājuma pilnveides iespējām 4 – 5 gadus veciem bērniem. Pētījuma uzdevumi: 1.Ēmpīriski izpētīt, kā tiek sekmēts bērnu vārdu krājums mērķtiecīgi organizētās praktiskās sadzīves situācijās un rotaļās; 2.Noskaidrot 4-5 gadus vecu bērnu vārdu krājuma apjomu un kvalitāti; 3.Analizēt pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par rotaļu ietekmi 4 – 5 gadu vecu bērnu vārdu krājuma paplašināšanu; 4.Apkopot pedagoģiskos paņēmienus rotaļu organizēšanā 4-5 vecu bērnu vārdu krājuma bagātināšanai. Pētījuma metodes: Teorētiskās literatūras analīze; pedagoģiskā novērošana un datu apstrāde. Pētījuma bāze: pirmsskolas izglītības iestāde, 4 - 5 gadīgā grupa. Kvalifikācijas darba apjoms: 41 lappuse, 32 bibliogrāfiskie nosaukumi, 2 tabulas, 5 attēli, 3 pielikumi. Kvalifikācijas darbs sastāv no ievada, divām nodaļām – pirmā nodaļa ar trim apakšnodaļām un otrā nodaļa ar trim apakšnodaļām, secinājumiem un izmantotās literatūras un avotu saraksta. Pirmajā nodaļā - Skaitļa vārdu un īpašības vārdu apguve 4-5 gadu veciem bērniem – aprakstīts skaitļa vārda un īpašības vārda termina skaidrojums. Pētījuma teorētiskā bāze tiek balstīta uz tādiem autoriem kā Ļ. Vigotskis, Ž. Piažē, A. Tauriņa, D. Markus. Nākamā nodaļā tiek aprakstīts empīriskais pētījums par 4-5 gadus vecu bērnu skaitļa un īpašības vārdu lietošanu rotaļās un praktiskajās sadzīves situācijās. Pētījuma organizācija un metožu raksturojums un aprakstīts rotaļu virknes un praktisko sadzīves situāciju raksturojums vārdu krājuma sekmēšanas aspektā.
dc.description.abstractQualification paper: Four and five years old child number and characteristics the acquisition of words promotion games. Author of the qualification paper: Ieva Mihalkina. Academic promoter: Dr. paed. Agrita Tauriņa. Aim of the research: To study both theoretically and practically I study both theoretical and practical part of the use of features and number names through games. Research tasks: 1.Empirically investigate the promotion of children's vocabulary in purposefully organised practical household situations and games; 2.Clarify the size and quality of the 4-5-year-old child's vocabulary; 3.Analyse pedagogical and psychological impacts on the expansion ofchildren from 4 to 5 years Extension of children's expansion; 4.To collect for organizing games for the enrichment of 4-5 year old children's vocabulary. Methods of research: •Theoretical literature analysis •Pedagogical observation and data processing Research base: Pre-school educational institution, group of 4-5 years old Volume of the paper: 41 pages, 32 bibliographical titles, 2 tables, 5 pictures, 3 annexes. Qualification paper consists of an introduction, two chapters - first part with three subchapters and second part with four subchapters, conclusions, recommendations for teachers, and a list of bibliography sources. The first chapter Learning a number name and adjectives for 4-5-year-olds. Explanation of the term of number name and adjective. Theoretical study is based on scientific researches of such authors Ļ. Vigotskis, Ž. Piažē, A. Tauriņa, D. Markus. Second chapter is dedicated to the empirical research the use of a 4-year-old child's number and adjectives in games anddomestic practical situations. Organisation of the study andcharacterisation of methods. Teacher's action to find out a child's vocabulary empirical in an initial study.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subject4-5 gadus
dc.subjectvecu
dc.subjectbērnu
dc.subjectpirmsskolas
dc.subjectrunas sekmēšana
dc.titleČetru un piecus gadus vecu bērnu skaitļa un īpašības vārdu apguves sekmēšana rotaļās
dc.title.alternativeFour and five years old child number and characteristics the acquisition of words promotion games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record