Show simple item record

dc.contributor.advisorHelmane, Ineta
dc.contributor.authorPērkone, Žanna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:03:43Z
dc.date.available2018-12-30T02:03:43Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67763
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45766
dc.description.abstractDarba autore Žanna Pērkone ir izstrādājusi kvalifikācijas darbu par tēmu: 4-5 gadus vecu bērnu radošuma veicināšana tēlotājdarbībā (zīmēšanā) pirmsskolā. Darba mērķis ir teorētiski un praktiski izpētīt bērnu radošuma vicināšanu tēlotājdarbībā (zīmēšanā). Lai pierādītu hipotēzi, ka 4 – 5 gadu vecu bērnu radošumu tēlotājdarbībā (zīmēšanā) veicina, ja bērnam: •zīmēšanas nodarbībās ļauj brīvi darboties, •zīmēšanas nodarbībās tiek izmantoti dažādi zīmēšanas materiāli un tehniskie paņēmieni, •zīmēšanas process ir interesants un saistošs. Darba autore izmanto psiholoģiskās un pedagoģiskās literatūras metodi, bērnu darbības analizēšanu un novērošanu pēc izvirzītajiem kritērijiem. Darbs ietver: •ievadu, •teorētisko daļu, kurā apkopotas psihologu un pedagogu atziņas par radošumu, par pirmsskolas bērnu radošuma būtību un radošumu tēlotājdarbībā (zīmēšanā), •praktisko daļu, kurā tiek atspoguļoti rezultāti par radošuma sekmēšanu tēlotājdarbībā (zīmēšanā), •secinājumus, •ieteikumus, •literatūras un avotu sarakstu. Darbs sastāv no 59. lpp., 3 tabulām, 23 attēliem, 4 pielikumiem un 74 literatūras avotiem. Atslēgas vārdi: bērns, radošums, zīmēšana.
dc.description.abstractThe author Žanna Pērkone has developed qualification work about enhancing creativity in fine arts (drawing) for 4 – 5 year old children at preschool. The aim of this work is to theoratically and practically study enhancing children’s creativity in fine arts (drawing). To prove the hypothesis, that 4 – 5 year old children’s creativity in fine arts (drawing) is enhanced if: •the child can work freely during the drawing classes, •during the classes various drawing materials and techniques are used, •the process of drawing is interesting and binding. The author has used psychological and pedagogical literature method, the analysis of the children’s activity and observation according to the set criteria. The work consists of: •introduction, •theoretical part, where the psychologs’ and pedagogs’ ideas about creativity, the essence of the preschool children’s creativity at fine arts (drawing) are summed up, •practical part, where the results of enhancing creativity at fine arts (drawing) are summed up, •conclusions, •suggestions, •list of sources. Work consists of 59 pages, 3 tables, 23 images, 4 appendixes and 74 sources. Keywords: child, creativity, drawing.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectbērns
dc.subjectradošums
dc.subjectzīmēšana
dc.subjectchild
dc.subjectcreativity
dc.title4-5 gadus vecu bērnu radošuma veicināšana tēlotājnodarbībā (zīmēšanā) pirmsskolā
dc.title.alternativeThe creativity promotion of 4-5 years old children in fine are (drawing) in pre-school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record