Show simple item record

dc.contributor.advisorAugstkalne, Dace
dc.contributor.authorDobkeviča, Iveta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:03:44Z
dc.date.available2018-12-30T02:03:44Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67768
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45768
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma ‘’3-4 gadīgu bērnu rāpošanas un skriešanas prasmju sekmēšana pirmsskolas dienas ritā”. Pētījuma mērķis: Teorētiski analizēt un praktiski pētīt 3-4 gadīgu bērna rāpošanas un skriešanas sekmēšanas pirmsskolas dienas ritā. Pētījuma jautājums: Vai pirmsskolas dienas ritā var sekmēt 3-4 gadīgu bērnu skriešanas un rāpošanas veidu apguvi? Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām- teorijas un empīriskās. Teorētiskajā daļā darba autore analizē literatūru par 3-4 gadīgu bērnu skriešanas un rāpošanas kustību veidu apguvi pirmsskolas dienas ritā. Tika analizēts pirmskolas vecuma bērna kustību raksturojums un noskaidrots, kādas kustību rotaļas un vingrinājumus var iekļaut dienas ritā. Balstoties uz autores R.Karlovskas atziņām un pirmsskolas izglītības mācību satura programmu, tika izveidoti pētījuma daļas kritēriji. Empīriskajā daļā tika veikts individuālais bērnu raksturojums un bērnu skriešanas, rāpošanas kustību veidu apguves sākotnējā novērošana pēc izvirzītajiem kritērijiem un veikta datu analīze. Tika veikta pedagoģiskā uzlabojošā darbība, izmantojot kustību rotaļas un vingrinājumus, lai uzlabotu bērnu sākotnējos pētījuma rezultātus. Iegūtie dati tika uzskatāmi attēloti attēlos, un katrs rezultāts analizēts atsevišķi. Pētījumā piedalījās desmit 3-4 pirmskolas vecuma bērni. Kvalifikācijas darba apjoms ir 48 lpp, 6 attēli, 3 tabulas, 4 pielikumiem. Kvalifikācijas darbā izmantoti 51 literatūras un informācijas avoti latviešu un krievu valodā. Atslēgas vārdi: skriešana, rāpošana, kustības, attīstība, rotaļas.
dc.description.abstractTopic “Promoting crawling and running skills for 3-4 year-olds in pre-school”. The aim of the study: Theoretically analyse and practically study a 3-4-year-old child's crawling and running promotion in pre-school. Question of the study: Can I encourage 3-4-year-old child running and crawling in pre-school? The qualification work consists of two parts - theoretical and empirical. The theoretical part: The author analyses the literature on the of 3-4-year-old types of child running and crawling movements in the pre-school . The characteristics of the pre-school child's movements were analysed and the included in the day. Based on the lessons of author R.Karlovska and the pre-school curriculum, the criteria for the the study were established. The empirical part: An individual characterization of children was made and the initial observation of children walking, creeping movements, according to the criteria and analysis of data. A pedagogical enhancement was performed, using motion games and exercises to improve the results of the initial study of children. The obtained data were shown in the images, and each result is analyzed separately. Ten pre-school children at ages 3-4 participated in the study. The qualification work consist of 48 pages. 6 pictures, 3 tables, 4 attachments. 51 sources of literature and information in Latvian and Russian languages have been used in the qualification work. Key words: running, crawling, moving, developing, playing.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectskriešana
dc.subjectrāpošana
dc.subjectkustības
dc.subjectattīstība
dc.subjectrotaļas
dc.title3-4 gadīgu bērnu rāpošanas un skriešanas prasmju sekmēšana pirmsskolas dienas ritā
dc.title.alternativePromoting crawling and running skills for 3-4 years-olds in pre-school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record