Show simple item record

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorMaļinovska, Ieva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:03:47Z
dc.date.available2018-12-30T02:03:47Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67784
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45776
dc.description.abstractAGRĪNĀS BĒRNĪBAS VECUMA BĒRNU VALODAS ATTĪSTĪBA PIRMSSKOLĀ AR ANGĻU VALODU, KĀ OTRO VALODU Ieva Maļinovska Anotācija Darba mērķis – Izpētīt agrīnās bērnības vecuma bērnu valodas attīstības iespējas pirmsskolā ar angļu valodu, kā otro valodu. Darba uzdevumi: •Analizēt pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku teorijas par valodas attīstību. •Raksturot valodas attīstību agrīnās bērnības vecuma bērniem. •Noteikt agrīnās bērnības vecuma bērnu valodas attīstības vērtēšanas kritērijus. •Izstrādāt pedagoģiskos paņēmienus agrīnās bērnības vecuma bērnu valodas attīstības sekmēšanai. Iegūtie rezultāti – agrīnās bērnības vecuma bērnu valodas attīstība pirmsskolā ar angļu valodu, kā otro valodu būs sekmīgāka, ja: •bērns valodu apgūs drošā, emocionāli labvēlīgā un atbalstošā gaisotnē; •tiks izmantoti bērna attīstības līmenim atbilstoši mācību līdzekļi un paņēmieni; •valodas apguvē tiks izmantotas rotaļas, dziesmas, interaktīvie materiāli; •bērna vecāki turpinās attīstīt bērna dzimto valodu. Darba apjoms - 86 lpp., 4 tabulas, 14 attēli un 9 pielikumi Bakalaura darba mērķis ir pierādīt, ka agrīnās bērnības vecums ir piemērots vecums angļu valodas, kā otrās valodas apguvei, kā arī apgāzt teoriju par to, ka otras valodas mācīšana tik agrīnā vecumposmā noved pie dzimtās valodas attīstības traucējumiem. Šī pētījuma svarīgākie secinājumi ir – ESL vispiemērotākā ir bērniem, kuru ģimenē tiek runāts tikai vienā valodā, jeb to bilingvālo ģimeņu bērniem, kuru ģimenē angļu valoda ir dzimtā vienam no vecākiem. ESL programma mūsdienu multikulturālajā pasaulē ir ārkārtīgi nozīmīga. Atslēgas vārdi: valodas attīstība, bērnu valoda, agrīnā otrās valodas apguve, valodas vide
dc.description.abstractTODDLER LANGUAGE DEVELOPMENT IN ESL (ENGLISH AS A SECOND LANGUAGE) KINDERGARTEN Ieva Malinovska Abstract The goal of the paper – studying toddler language development options in kindergarten with English as a second language. The paper's objectives: •Analyzing Pedagogy and Psychology scientists' theories about language development. •Describing toddler language development. •Setting toddler language development evaluation criteria. •Devising pedagogical strategies for encouraging toddler language development. Theses – toddler language development in kindergarten with English as a Second Language will be more successful if: •a child learns the language in a safe, emotionally favourable and supportive environment; •teaching aids and techniques being used are suitable for the specific child development stage; •plays, songs, interactive materials are used while learning the language; •parents continue developing their child's native language. The paper contains – 86 pages, 4 tables, 14 pictures and 9 appendices. Author’s aim is to prove that toddler age is suitable age to learn English as a second language, as well as overthrow a theory that teaching a second language to children who are that young leads to development disruptions of their native language. The main conclusions of author’s research are that ESL is the most appropriate for children from families speaking only one language or children from those bilingual families where English is the native language for one of the parents. The ESL programme is very significant in modern-day multicultural world. Key words – language development, toddler language, early second language learning, language environment  
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectvalodas attīstība
dc.subjectbērnu valoda
dc.subjectagrīnā otrās valodas apguve
dc.subjectvalodas vide
dc.titleAGRĪNĀS BĒRNĪBAS VECUMA BĒRNU VALODAS ATTĪSTĪBA PIRMSSKOLĀ AR ANGĻU VALODU KĀ OTRO VALODU
dc.title.alternativeTODDLER LANGUAGE DEVELOPMENT IN ESL (ENGLISH AS A SECOND LANGUAGE) KINDERGARTEN
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record