Show simple item record

dc.contributor.advisorMargeviča- Grinberga, Ieva
dc.contributor.authorJurevica, Liene
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:03:47Z
dc.date.available2018-12-30T02:03:47Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67785
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45777
dc.description.abstractDarba autore Liene Jurevica. Kvalifikācija darbs par 5-6 gadīgu bērnu radošuma veicināšanu aplicēšanas nodarbībās pirmsskolā. Darba vadītāja Dr.paed. docente Ieva Margeviča-Grīnberga. Darba mērķis: teorētiski un praktiski izpētīt 5-6 gadīgu bērnu radošuma veicināšanas iespējas aplicēšanas nodarbībās. Darbs sastāv no divām daļām: – Teorētiskajā daļā pētīti un apkopoti psihologu un pedagogu atziņas par radošumu un radošuma veicināšanas iespējām aplicēšanā. Kā arī bērnu radošuma attīstības raksturojums. – Praktiskajā daļā tiek atspoguļoti bērnu radošuma attīstības rezultāti un secinājumu izdarīšana. Pirmsskola izglītības pedagogam ir ļoti būtiska loma radošuma attīstības veicināšanā, kurš veicina to izmantojot dažādas nodarbības, dažādas metodes un situācijas, kurās attīstīties bērna radošumam. Tik pat ļoti svarīgs ir arī ģimenes un vienaudžu iedrošināšana un atbalsts. Ļoti svarīgi, lai bērna radošuma attīstīšana tiek uzsākta jau pirmsskolā, kad bērns mācās un attīsta savas dažādās personības šķautnes un bērnam vēl nav izveidojies noteikts stereotipisks skatījums uz lietām. Tieši agrīnais bērna attīstības posms nosaka, kāds bērns izaugs, kā viņš domās, darīs un kāds viņš būs kā uzticības persona. Un manuprāt arī aplicēšana, kas ietver radošuma izpausmi un domāšanu ir viens no veidiem attīstības stimulēšanā.
dc.description.abstractAuthor: Liene Jurevica. Qualification- The creativity promotion per “5-6 years old children in crafts classes in preschool.” Supervisor: Dr. paed. lecturer Ieva Margeviča- Grinberga. The goal: to study the theoretical and practical aspects of the possibilities to stimulates creativity in 5-6 years olds during cut and paste crafts. The paper consists of two parts: – Conclusion of psychologists and teachers on creativity and possibilities to stimulate creativity during cut-and-paste activities have been studied and collected in the theoretical part, which also includes description of the development of creativity in children. – The practical part reflects the results of creativity development in children, following which conclusions are drawn. A preschool, teachers has a very important role in stimulating development of creativity and has a possibility to encourage creativity by organising various activities, applying different methods, and provoking situations in which child’s creativity can develop. Of course, one cannot undervalue the encouragement and support also from family and peers. It is very important for the evolution of child’s creativity to start in preschool while children explore and develop the various sides of their personalities and while they do not have set stereotypical views. The early stage of child’s development is what determines what person childe will be as a grown-up, how will he or she think, act, and what person he or she will be as a confidant. And author’s opinion, cut-and-paste crafts, which include manifestation of creativity and creative thinking, is one of the approaches to stimulating development.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectPirmsskolas izglītība
dc.subjectAplicēšana
dc.subjectRadošuma veicināšana
dc.title5-6 gadīgu bērnu radošuma veicināšana aplicēšanas nodarbībās pirmsskolā
dc.title.alternativeThe creativity promotion for 5-6 years children in crafts classes in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record