Show simple item record

dc.contributor.advisorBaranova, Sanita
dc.contributor.authorVeze, Dace
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:03:56Z
dc.date.available2018-12-30T02:03:56Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67809
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45792
dc.description.abstractIzstrādātā kvalifikācijas darba autore Dace Veze savā pētījumā “Pirmsskolas izglītības iestādes “X” skolotāju kompetence darbā ar gaismas galdiem” izvērtējusi pirmsskolas izglītības iestādes “X” personāla mediju kompetenci darbā ar gaismas galdiem. Darbs sastāv no ievada un divām nodaļām. Ievadā tiek raksturota tēmas aktualitāte, darba mērķis, galvenajie uzdevumi, pētījuma objekts un priekšmets, kā arī tiek izvirzīta hipotēze. Pirmajā nodaļā tiek skaidroti jēdzieni saistībā ar mediju pedagoģiju, tiek apskatīta mediju pedagoģija pirmsskolā un šķēršļi, ar ko saskaras pirmsskolas skolotāji, izmantojot mediju pedagoģijas atziņas pirmsskolā, kā arī aprakstīta gaismas galdu izmantošana pirmsskolā. Otrā nodaļā tiek izanalizēti un apkopoti rezultāti no aptaujām un intervijām pirmsskolas izglītības iestādē “X”. Darba nobeiguma daļā tiek izvirzīti secinājumi un priekšlikumi. Apkopojot un iznalizējot respondentu atbildes autore nonāca pie galvenajiem secinājumiem, ka šķēršļi, kuri kavē PII ”X” produktīvu jauno informāciju un komunikāciju tehnoloģiju izmantošanu ir finanses, pedagogu attieksme un kompetences trūkums. Darba praktiskajā daļā veikta aptauja un intevijas pirmsskolas izglītības iestādē “X”. Aptaujāti tika 23 un intervēti 3 respondenti, pedagogu vidējais vecums 33,9 gadi. Darba satura apjoms ir 57 lapuse, tajā ietverti 17 attēli, 21 izmantotās literatūras un informācijas avots, kā arī 3 pielikumi.
dc.description.abstractThe author of the qualification work Dace Veze in her study ‘’Pre-school educational institution ‘’X’’ teacher literacy in work with light tables’’ wanted to evaluate pre-school educational institution ‘’X’’ staff media literacy in work with light tables. Study consists of introduction and two chapters. In introduction the author is speaking about the topicallity of the topic, study target, main tasks, work object and subject and the hypothesis is raised. The first chapter gives an explanations on media pedagogy concepts, pre-school media pedagogy is being viewed and author is giving a description in use of a light tables in pre-school. In the second chapter, author chooses to analyze and collect results from Pre-school educational institution ‘’X’’ polls and interviews. At the last par of the work the author gives conclusions and proposions. After summarizing and analyzing answers of the respondents, the author concluded that the main obstacles that are delaying productive usage of new information and communication technologies are finances, teacher attitude and lack of competencies. There were 23 participants in the poll and the author interviewed 3 respondents. The teacher average age is 33,9 years. Work volume is 57 page, it has 17 pictures, 21 source of information and 3 appendixes. In the practical part of the work poll and interviews can be found.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectGaismas galdi
dc.subjectMediju pedagoģija
dc.subjectŠķēršļi mediju pedagoģijā
dc.subjectTehnoloģijas pirmsskolā
dc.titlePirmsskolas izglītības iestādes "X" skolotāju kompetence darbā ar gaismas galdiem
dc.title.alternativePre-school educational institution "X" teacher literacy in work with light tables
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record