Show simple item record

dc.contributor.advisorSīle, Maruta
dc.contributor.authorTirase, Iluta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:03:57Z
dc.date.available2018-12-30T02:03:57Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67813
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45796
dc.description.abstractIlutas Tirases kvalifikācijas darba temats: “Vidējās pirmsskolas vecuma bērnu dzimumlomu izpratnes veidošanās lomu rotaļās.” Pētījuma mērķis ir pētīt 3-4 gadu vecuma bērnu dzimumlomu izpratni un to veidošanos lomu rotaļās. Pētījums sastāv no divām daļām: teorētiskā daļa un empīriskā pētījuma daļa. Teorētiskajā daļā kvalifikācijas darba autore pētīja: -dzimumlomu izpratnes termina skaidrojums, -vidējās pirmsskolas vecuma bērnu dzimumlomu izpratni , -dzimumlomu izpratnes attīstību lomu rotaļās. Empīriskajā pētījuma daļas struktūra : -empīriskā pētījuma metožu izvēles pamatojums un apraksts, -pētījuma bāzes izvēles pamatojums, -organizēta pētījuma norise un analīze. Kvalifikācijas darbs sastāv : ievads, divas daļas, 3 tabulas, 9 attēli, secinājumi, izmantotā literatūra un avoti un pielikums Kvalifikācijas darba apjomus ir 51 lpp. Atslēgvārdi: Vidējās pirmsskolas vecuma bērni, lomu rotaļas, dzimumlomu izpratne, dzimumlomu veidošanās.
dc.description.abstractIlutas Tirases qualification work was established to define “Raising awareness about children's gender role understanding and meaning through role play games for middle pre-school age” The aim: Research gender role development and interpretation for 3-4 years old children using role-play games Research consists of two parts: theoretical part and empirical part. In the theoretical part of the research, the Author analysed and looked at: -Gender role terminology and meaning -Gender role development and interpretation for 3-4 years old children in middle pre-school environment -Gender role interpretation development using role-play games In the empirical part of the research, the Author described: -Applicability of the chosen research methods -Research base justification -Development and conclusions of the research Qualification work consists of introduction, two parts, 3 tables, 9 pictures, conclusions, bibliography and attachments. Work consists of 51 pages. Keywords: middle pre-school age, role-play games, gender role raising, gender role formation.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectVidējās pirmsskolas vecuma bērni
dc.subjectLomu rotaļas
dc.subjectDzimumlomu izpratne
dc.subjectDzimumlomu veidošanās
dc.titleVidējās pirmsskolas vecuma bērnu dzimumlomu izpratnes veidošanās lomu rotaļās
dc.title.alternativeRaising awareness about children's gender role understanding and meaning through role play games for middle pre-school age
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record