Show simple item record

dc.contributor.advisorSiliņa-Jasjukeviča, Gunta
dc.contributor.authorMatsate-Matsone, Inese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:04:01Z
dc.date.available2018-12-30T02:04:01Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67825
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45803
dc.description.abstractDarba autors: Inese Matsate - Matsone Darba nosaukums: Radošās darbības veicināšanas iespējas angļu valodas stundās 4. klasē. Atslēgas vārdi: radošums, radošās darbības veicināšana, sākumskola, angļu valodas stundas. Darba mērķis: izzināt radošās darbības veicināšanas iespējas angļu valodas stundās 4.klasē. Pētījuma saturs un rezultāti: Radošums ir kompleksa parādība, kurai nav viena universāla skaidrojuma, un to var apskatīt no vairākiem aspektiem: kā ideju, procesu, personības iezīmi. Radošumam sākumskolas vecumā ir tendence samazināties, tomēr būtiski to sekmēt ar regulārām radošām aktivitātēm. Svešvalodas apguve šajā vecumā notiek ar dažādu spēļu un aktivitāšu palīdzību. Svarīgi ir arī tādi faktori kā vide, savstarpējās attiecības, emocionālie un psiholoģiskie aspekti. Galvenās atziņas pētījuma teorētiskajā daļā gūtas no R.Fišera, L. Roķes, R. Bebres, Dž. Hārmera pētījumiem. Pētījuma empīriskā daļa iekļauj skolotāju intervijas, skolēnu izpēti, stundu sagatavošanu un vadīšanu. Rezultātu analīze parāda, ka skolēnu radošās darbības sekmēšana angļu valodas stundās ir iespējama, tomēr skolēnu sasniegumi šajā jomā ir atkarīgi no iepriekšējas pieredzes un valodas zināšanām. Bakalaura darba hipotēze tika apstiprināta daļēji. Pētījuma struktūra: pētījums sastāv no 62 lapaspusēm, 9 attēliem, 5 tabulām, 37 literatūras un avotu vienībām, 5 pielikumiem.
dc.description.abstractAuthor of the paper: Inese Matsate - Matsone Theme of the paper: Possibilities of promotion of creative activity in lessons of English in class 4. Key words: creativity, promotion of creative activity, primary school, lessons of the English language. Aim of the research: to explore the possibilities to promote creative activity in English lessons in class 4. Content and results of the research: Creativity is a complex phenomenon, it doesn’t have one universal explanation and can be viewed from many aspects: as an idea, process, personal quality. In the primary school, creativity tends to decrease, it is essential to promote it with regular creative activities. The acquisition of a foreign language at this age is taught with various games and activities. Factors, such as the environment, interpersonal relationships, emotional and psychological aspects, are also important. Theoretical part of the paper is based upon researches of R.Fisher, L. Roķe, R. Bebre, J. Harmer. The empirical part of the study includes teachers' interviews, research of pupils, preparing and conducting lessons. An analysis of the results shows that promotion of pupils' creativity in English lessons is possible, but the pupils' achievements in this area depend on prior experience and language skills. The hypothesis of the Bachelor's paper was partly proved. Structure of the paper: it consists of 62 pages, 9 images, 5 tables, 37 literature and source units, 5 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectsākumskola
dc.subjectradošums
dc.subjectradošās darbības veicināšana
dc.subjectangļu valodas stundas
dc.titleRadošās darbības veicināšanas iespējas angļu valodas stundās 4. klasē
dc.title.alternativePossibilities of promotion of creative activity in lessons of English in class 4
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record