Bērnu pašvērtējums par fiziskajām aktivitātēm
Author
Balode, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Bula-Biteniece, Inta
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Bērnu pašvērtējums par fiziskajām aktivitātēm. Darba autors Laura Balode, darba vadītāja Dr. paed. Inta Bula-Biteniece. Darbā analizēts 4-5 gadīgu bērnu pedagoģiskais psiholoģiskais raksturojums. Bērnu kustību prasmes, fiziskās aktivitātes. Bērnu pašvērtējuma veidošanās. Darba mērķis: Bērnu kustību prasmju pašvērtējuma apraksta izveide. Darba uzdevumi: 1.Literatūras avotu analīze 2.Noskaidrot bērnu pašvērtējumu par fiziskajām aktivitātēm 3.Noteikt bērnu kustību prasmes 4.Novērtēt bērnu fizisko aktivitāti Pētījumā secināts, ka motivētam bērnam veidojas augsts pašvērtējums, līdz ar to bērns labprāt iesaistās fiziskajās aktivitātēs. Atslēgas vārdi: pašvērtējums, kustību prasme, pirmsskola. Darbs satur 37 lapas, 26 attēlus, 1 tabulu, 1 pielikumu. Darbs sastāv no divām daļām- teorētiskā un empīriskā daļa. Empīriskajā daļā izmantotas kvantitatīvās un kvalitativās pētīšanas metodes. Pētījuma rezultāti apkopoti tabulā un divās diagrammās. Pētāmo bērnu skaits-10. Pētītie kustību vingrinājumi- 12. Children’s self evaluation regarding physical activities. Author of the Qualification Paper Laura Balode, supervisor of the Qualification Paper Dr. Inta Bula-Biteniece. The work analyses the pedagogical psychological characteristics of 4-5-years-olds. Children’s mobility skills, physical activity. Self-assessment of children. Objective of work: Creating a self-assessment description of children’s mobility skills. Job tasks: 1.Analysis of the literature sources. 2.To identify children’s self-assessment of physical activity. 3.To identify children’s mobility skills. 4.Assess the physical activity of children. The study concluded that a motivated child ishighly self-evaluated and thus the child is willing to engage in physical activity. Key words: self-assessment, mtion skillls, preschool. The work contains 37 pages, 26 pictures, 1 table and 1 attachment. The work consists of two parts- theoretical and empirical. The empirical part uses quantitative and qualitative research methods. The results of the study are summarised in the table and in two charts. Number of children to be studied- 10. Movement excercises studied-12.