Show simple item record

dc.contributor.advisorVolāne, Elita
dc.contributor.authorNorvele, Sigita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:04:05Z
dc.date.available2018-12-30T02:04:05Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67835
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45811
dc.description.abstractDarba autors: Sigita Norvele Darba vadītāja: profesore, dr. paed. Anita Petere Bakalaura darba temats: „Skolēnu izziņas interešu veicināšana mācību procesā sākumskolā.” Pētījuma mērķis: analizēt izziņas interešu veicināšanu pedagoģiskās iespējas mācību procesā- „X” sākumskolā. Pētījuma hipotēze: sākumskolas skolēnu izziņas interese tiks veicināta, ja skolotājs mācību procesā izvēlēsies daudzveidīgas mācību metodes un paņēmienus, kā arī skolēniem, atbilstoši viņu vecumam un interesēm, tiks piedāvāti praktiski uzdevumi. Pētījuma uzdevumi: 1.Literatūras analīze par atslēgas vārdiem; 2.Izvirzīt kritērijus izziņas interešu noteikšanai mācību stundās; 3.Veicot pētniecisko darbību, pētīt skolēnu izziņas interešu veidošanos mācību procesā sākumskolā; 4.Apkopot pētījuma rezultātus. Darba teorētiskajā daļā tika apkopotas un analizētas pedagogu un psihologu- D.Laivenieces, R.Vilkastes, A.Lankas, S.Putniņas, I.Lāces, R.Šūpolas, A.Reihenovas, S.Vecmanes, I.Žoglas, J.Maļickas, R.Baltušītes un G.Breslava atziņas par mācību procesa un izziņas interešu atbilstību vecumposma attīstībām sākumskolā, kā arī izziņas interešu veicinošas pedagoģiskās darbības nosacījumi. Darba autore praktiskajā daļā veica pētījumu par trešās klases skolēnu izziņas intereses līmeni. Tika izstrādāti kritēriji, pakāpes un rādītāji, lai noteiktu izziņas intereses līmeni pētījuma sākumā un beigās. Atslēgas vārdi: izziņa, interese, mācību process, sākumskola. Bakalaura darbs sastāv no 45 lappusēm, 3 tabulām, 16 attēliem, izmantoti 46 literatūras avoti.
dc.description.abstractAuthor: Sigita Norvele Supervisor: professor, dr. paed. Anita Petere Bachelor Thesis: „”Promoting pupils cognitive interest through the learning process in primary school”. Goal: to analyze possibilities of promoting pupils cognitive interest during the learning process in “X” primary school. Hypothesis: Pupils’ cognitive interest is developed if the teacher chooses various teaching methods and techniques, and the chosen practical exercises are appropriate to their age and interests. Tasks of resarch: 1.To analyze literature based on the keywords; 2.To establish criteria for determing cognitive interest in the lessons; 3.To research formation of cognitive interest during the learning process in “X” primary school; 4.To summarize the results of the research. The theoretical part consists of analyzed and summarized conclusions of opinions from educators and psychologists- D.Laivenieces, R.Vilkastes, A.Lankas, S.Putniņas, I.Lāces, R.Šūpolas, A.Reihenovas, S.Vecmanes, I.Žoglas, J.Maļickas, R.Baltušītes un G.Breslava, about appropriateness of learning process and cognitive interests of primary school age group, and promoting cognitive interest through the pedagogical activity. The Author of the Paper carried out a research about the level of cognitive interest in a 3rd grade. Criteria, steps and stages were established to determine the level of cognitive interest at the beginning and in the end. Keywords: cognitive interest, learning process, primary school The Paper consists of 45 pages, 3 tables/charts, 16 images and 46 literature sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectIZZIŅA
dc.subjectINTERESE
dc.subjectMĀCĪBU PROCESS
dc.subjectSĀKUMSKOLA
dc.titleSkolēnu izziņas interešu veicināšana mācību procesā sākumskolā
dc.title.alternativePromoting pupils' cognitive interest through the learning process in primary school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record