Show simple item record

dc.contributor.advisorKalēja-Gasparoviča, Daiga
dc.contributor.authorZyelyeva, Svitlana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:04:06Z
dc.date.available2018-12-30T02:04:06Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67837
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45812
dc.description.abstractIzstrādātā bakalaura darba tēmats “Emocionālā pārdzīvojuma sekmēšana vizuālās mākslas stundās sākumskolas 1. klasē”. Bakalaura darba mērķis bija teorētiski noskaidrot un praktiski pārbaudīt kā vizuālā māksla sākumskolā sekmējama 1.klasē. Bakalaura darba uzdevumi bija: 1) Teorētiski analizēt literatūru par emocionalitāti un tās attīstību. 2) Teorētiski analizēt literatūru par tēlotājdarbību sākumskolā. 3) Praktiski pārbaudīt teorētiskās atziņas empīriskā pētījumā un analīzēt iegūtos rezultātus. Bakalaura darbā īpaša uzmanība veltīta 1. klases skolēnu emocionalitātei un skolēnu emocionālajiem pārdzīvojumiem.. Tika izvirzīta hipotēze, ka emocionālā attīstība 1. klases bērniem vizuālā mākslā skolā sekmēsies, ja skolotājs piedāvās daudzveidīgu mācību saturu un emocionāli bagātīgi sadarbosies ar bērniem. Kvalifikācijas darba pirmajā daļā tika analizētas pedagogu un psihologu teorētiskās atziņas par 1. klases skolēnu emocionalitāti un skolēnu psiholoģiskajām problēmām, kā arī analīzēta literatūra par tēlotājdarbību sākumskolā. Otrajā daļā tiek raksturots empīriskais pētījums, kurā atklāta 1.klases skolēnu emocionālāss attīstības sekmēšana tēlotājdarbībā sākumskolā. Atslēgas vārdi: emocijas, emocionālā joma, empātija, emocionālā inteliģence, interese, prieks. Kvalifikācijas darba struktūra: anotācija latviešu un angļu valodā, ievads, trīs nodaļas, 7 apakšnodaļas, secinājumi, jēdzienu skaidrojums, literatūras un informāciju avotu saraksts, pielikumi. Teksts izklāstīs 50 lpp., tekstu ilustrē 2 tabulas un 3 attēls. Darbam pievienoti 13 pielikumi.
dc.description.abstractThe title of the bachelor thesis is “Emotional Experience Promotion During Art Lessons at Primary School in Form 1”. The aim of the bachelor thesis was to clarify in theory and to test in practice how visual arts are promoted in form 1. The enabling objectives were as follows: 1.To review literature about emotional development 2.To analyze theoretical literature about visual arts at primary school 3.To test theoretical findings in empirical research The bachelor thesis focuses on emotional state and experience of the pupils in form 1. The proposed hypothesis was that emotional development of the pupils of the 1st form might be promoted during art lessons at primary school. The first chapter of the thesis deals with the analysis of theoretical psychological and pedagogical data about emotional state and psychological problems of the pupils in form 1. The second chapter reviews theoretical literature about visual arts at primary school. The third chapter represents an empirical research that reveals the emotional experience promotion of the pupils by means of visual arts at primary school. Key words: emotions, emotional state, empathy, emotional intelligence, interest, joy The thesis consists of an abstract in Latvian and English, introduction, three chapters, seven sub-chapters, conclusions, glossary, references and appendices. The thesis covers 50 pages, contains 2 tables and 3 pictures. The paper has 13 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectemocijas, emocionālā joma
dc.subjectempātija
dc.subjectemocionālā inteliģence
dc.subjectinterese
dc.subjectprieks
dc.titleEmocionālā pārdzīvojuma sekmēšana vizuālās mākslas stundās sākumskolas 1. klasē
dc.title.alternativeEmotional Experience Promotion During Art Lessons at Primary School in Form 1
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record