Show simple item record

dc.contributor.advisorTauriņa, Agrita
dc.contributor.authorDzinēja, Jekaterina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:04:10Z
dc.date.available2018-12-30T02:04:10Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67851
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45822
dc.description.abstractKvalifikācijas darbs ir izstrādāts par tematu “3-4 gadus vecu bērnu skaņu izrunas sekmēšana pirkstiņrotaļās” Kvalifikācijas darba autore: Jekaterina Dzinēja Darbā izvēlētā temata aktualitāte pamatojama ar to, ka pirkstiņrotaļas bērnos izraisa interesi darboties, izraisa pozitīvas emocijas un sekmē ne tikai bērnu runāt prasmi, bet attīsta arī citas dzīvē nepieciešamās prasmes, tādēļ būtiski izpētīt kā ar pirkstiņrotaļu palīdzību var sekmēt bērnu skaņas izrunu. Pētījuma mērķis: Veikt teorētisku un praktisku pētījumu par 3-4 gadus vecu bērnu skaņas izrunu, izmantojot pirkstu rotaļas. Pētījums sastāv no divām daļām - teorētiskā un empīriskā pētījuma. Pētījuma teorētiskajā daļā tika izpētīta skaņu izrunas sekmēšanas nozīme pirmsskolas vecuma bērniem, pirkstiņrotaļu izmantošanas daudzveidības un konkrēta bērnu vecuma skaņu izrunas attīstības likumsakarības. Empīriskajā pētījumā tika izstrādāti bērnu skaņu izrunas kritēriji, izveidots pirkstiņrotaļu virkne skaņu izrunas sekmēšanai un praktiski izpētīta pirkstiņrotaļu izmantošanas efiktivitāte bērnu skaņu izrunas sekmēšanā. Pētījumā tika apstiprināta hipotēze: 3-4 gadīgo bērnu skaņas izruna tiks sekmēt ja: •Pirmsskolas skolotāja pedagoģiskajā procesa iekļaus pirkstiņrotaļas; •Pirkstu rotaļu teksta izvēle tiks saistīta ar latviešu valodas noteiktu skaņu izrunas sekmēšanu; •Bērni atsaucīgi piedalīsies pirkstiņrotaļās. Atslegvārdi: skaņas izruna, pirkstiņrotaļas, pirmsskolas vecuma bērni, pedagoģiskais process. Kvalifikācijas darba apjoms: 55 lpp, 5 attēli, 7 tabulas, 4 pielikumi, 30 literatūras avoti.
dc.description.abstractThe qualification paper has been worked out about the topic "Promotion of the Sounds Pronunciation of 3 to 4 Years Old Children in Fingerplays" The author of the qualification paper: Jekaterina Dzineja. The importance of the chosen paper topic is based on the fact that the fingersplays creates an active children interest, avoke positive emotions and not only encourage children to speak but also develop other necessary life-learning skills. Therefore it is important to study how fingerplays can help children to pronounce the sound. The aim of the study: to carry out a theoretical and practical study of the sound pronunciation of 3 to 4 years old children using fingerplays. The research consists of two parts - a theoretical and practical. In the theoretical part of the paper, the importance of promotion sound pronunciation for pre-school children, the variety of use of fingerplays and the development of a specific pronunciation of a child's age were studied. In the pratctical part, children's sound pronunciation criteria were developed, a set of fingerplays to promote sound pronunciation was created and the effectiveness of fingerplays usage of promoting children's sound pronunciation was practically studied. The hypothesis of the study was confirmed: the pronunciation of the 3 to 4 year old children will be encouraged if: • Pre-school teacher's fingerplays will be included in the pedagogical process; • The choice of the fingerplay text will be related to promotion the pronunciation of certain sounds in the Latvian language; • Children will be responsive to fingerplays. Key words: sound, pronunciation, fingerplays, preschoolers, pedagogical process. The qualification paper consists of 55 pages, includes 5 pictures, 7 tables, 4 annexes, 30 literature sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectskaņas izruna, pirkstiņrotaļas, pirmsskolas vecuma bērni, pedagoģiskais process.
dc.subjectskaņas izruna
dc.subjectpirkstiņrotaļas
dc.subjectpirmsskolas vecuma bērni
dc.subjectpedagoģiskais process
dc.title3-4 gadus vecu bērnu skaņu izrunas sekmēšana pirkstiņrotaļās
dc.title.alternativePromotion of the Sounds Pronunciation of 3 to 4 Years Old Children in Fingerplays
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record