Show simple item record

dc.contributor.advisorUrdziņa-Deruma, Māra
dc.contributor.authorIvanova, Julija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:04:12Z
dc.date.available2018-12-30T02:04:12Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67855
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45825
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma ir „Trīs līdz četru gadu vecuma bērnu radošas darbības veicināšana vizuālajā mākslā pirmsskolā”. Izvēlētā tēma ir aktuāla, jo radošums ir prasme, ka nepieciešama cilvēka sekmīgai personības attīstībai, dzīves labklājības pilnveidošanai un lai sekmīgi spētu risināt jebkādus sarežģījumus. Darba izstrādes gaitā autore izpētīja bērnu radošās darbības attīstību 3 – 4 gadu vecu bērnu grupā pirmsskolas izglītības iestādē X. Darba mērķis: izpētīt trīs līdz četrus gadus vecu bērnu radošas darbības veicināšanas iespējas vizuālajā mākslā pirmsskolā. Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskā un empīriskā pētījuma. Teorētiskajā daļā tika analizēts radošuma jēdziens un radošās darbības veicināšanas metodes pirmsskolas izglītības iestādē. Savukārt empīriskajā pētījumā tika veikta rotaļnodarbību aprobācija pirmsskolas izglītības iestādē un veikta vecāku anketēšana par vizuālo darbību mājās. Atslēgvārdi: radošums, pirmsskolas izglītība, vizuālā māksla, vizuālās mākslas tehnikas. Kvalifikācijas darba apjoms: 47 lpp., 7 att.., 10 pielikumi, 30 literatūras avoti.
dc.description.abstractThe topic of the qualification work is “Promotion of 3 – 4-year-old children’s creative work in visual arts in pre-school”. The chosen topic is timely because creativity is a skill well needed for successful personality development, improvement of life and ability to successfully solve any complications. During the work the author explored the dynamic of a children' creative development from the age of three to four and a half at the pre-school educational institution X. The aim of the work is to research the possibilities of promoting the development of creativity for 3 – 4 – year- old children. The work consists of two parts – theoretical and empirical research. In the theoretical part there was analysed the concept of creativity and methods used for development of creativity in preschool. In the empirical part author did the approbation of play activities in the pre-school educational institution and did the survey among parents about the visual art activities at home. Keywords: creativity, pre-school education, visual arts, visual art technics. Qualification work size:47 pages, 7 pictures, 10 appendices, 30 sources of literature
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectradošums
dc.subjectpirmsskolas izglītība
dc.subjectvizuālā māksla
dc.subjectvizuālās mākslas tehnikas
dc.titleTrīs līdz četru gadu vecuma bērnu radošas darbības veicināšana vizuālajā mākslā pirmsskolā
dc.title.alternativePromotion of 3 – 4-year-old children’s creative work in visual arts in pre-school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record