Show simple item record

dc.contributor.advisorRandoha, Antra
dc.contributor.authorCeraukste, Zane
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:04:19Z
dc.date.available2018-12-30T02:04:19Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67874
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45837
dc.description.abstractDarba nosaukums: Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošuma attīstīšana zīmēšanā. Darba autors: Zane Ceraukste Darba zinātniskais vadītājs: Docente., Dr. paed., Antra Randoha Darba saturs: 5 tabulas, 10 diagrammas, attēli, analizēti 35 literatūras avoti. Pētījuma mērķis: Teorētiski un praktiski izzināt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošas darbības sekmēšanas iespējas zīmēšanā. Pētījuma teorētiskā daļa balstās uz I. Lika, V. Hibnera, L. Vigotska, R. Fišera, I. Freiberga utt. atziņām. Teorētiskajā daļā analizēti radošās darbības būtība, to ietekmējušie faktori, pirmsskolas bērnu radošās darbības attīstība, vecākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstība un zīmēšana kā radošās darbības sekmēšana. Pētījuma praktiskaja daļā veikta pētnieciskā darbība, lai noskaidrotu vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošuma attīstīšana zīmēšanā. Pētījuma laikā secināju, ka jābalstās uz bērnu personiskās pieredzes izmantošanu un apjēģšanu. Liela loma ir pedagogam, bet tikpat liela nozīme ir ģimenē gūtajai pieredzei. Pedagoga kreativitātei un radošumam ir primāra nozīme viņa audzēkņu kreativitātes un radošuma veicināšanai.
dc.description.abstractTitle of the research paper: Developing creativity by drawing in older pre-school age children. Author of the research paper: Zane Ceraukste Scientific supervisor of the research paper: Mag., paed., Antra Randoha Contents of the research paper: 5 tables, 10 charts, images, 35 sources of literature were analysed. Aim of the research paper: to study both theoretically and practically the possibilities of facilitating creativity by drawing in older pre-school age children. The theoretical part of the paper is based on the conclusions of I. Liks, V. Hibner, L.Vygotsky, R. Fisher, I. Freibergs and others. The theoretical part analyses the essence of and influencing factors for creative activity, the development of creative activity in pre-school age children, the development of older pre-school age children and drawing as a facilitator of creative activity. The practical part of the paper encompasses research conducted in order to determine possibilities of creativity development by drawing in older pre-school age children. It was concluded during the research that the personal experiences of children should be perceived and utilised. The teacher has an important role, but just as important are the experiences drawn from the family. Teacher's creativity is of primary importance in facilitating creativity in their pupils.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectradošums
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectzīmēšanas prasme
dc.subjectvecumposmu raksturojums
dc.titleVecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošās darbības attīstība
dc.title.alternativeDeveloping creative activity in older pre - school age children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record