dc.contributor.advisor | Augstkalne, Dace | |
dc.contributor.author | Silantjeva, Gunita | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2018-12-30T02:04:20Z | |
dc.date.available | 2018-12-30T02:04:20Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | 67875 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45838 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba tēma: 3-4 gadīgu bērnu kustību apguves sekmēšana pirmsskolas dienas ritā. Pētījuma mērķis: teorētiski izzināt un praktiski pētīt 3-4 gadīgu bērnu kustību apguves sekmēšanas iespējas dienas ritā. Pētījuma jautājums: Vai pirmsskolas dienas ritā ir iespējams sekmēt 3-4 gadīgu bērnu kustību attīstību? Teorētiskajā daļā darba autore analizē literatūru par bērnu fizisko, psihisko un sociālo attīstību pirmsskolas vecumā. Tiek pētīta informācija par fizisko aktivitāšu nozīmi, kustību veidiem un to, kā kustību apguvi ir iespējams sekmēt bērniem pirmsskolas dienas ritā. Empīriskajā daļā tika veikta pedagoģiskā uzlabojošā darbība, izmantojot dažādus vingrinājumus un kustību rotaļas. Kvalifikācijas darba apjoms: 58 lappuses, 3 attēli, 4 tabulas, 6 pielikumi. Atslēgas vārdi: fiziskās aktivitātes, kustības, vingrinājumi, kustību rotaļas. Kvalifikācijas darbā izmantoti 46 dažādi literatūras un informācijas avoti gan latviešu, gan angļu valodā. | |
dc.description.abstract | Topic of the Qualification Paper: Facilitating physical education of 3-4 year olds during the day in preschool. The Aim of the Research: To explore in theory and to study in practise the ability to learn physical movements by children aged 3-4. Research Question: Is it possible to promote the development of physical movements by children aged 3-4 in the pre-school? In the theoretical part the author of the paper analyses the literature on the physical, psychological and social development of children in the pre-school age. Information on the importance of physical activity, the types of movements, as well as how learning ability can be promoted to children in pre-school in the morning has been studied. In the empirical part a pedagogical-enhancing activity has been carried out through a variety of physical exercises and movement games. Volume of Qualification Paper: 58 pages, 3 pictures, 4 tables, 6 annexes. Keywords: physical activity, movements, exercises, movement games. In the Qualification Paper 46 different sources of literature and information in both Latvian and English have been used. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pirmsskolas pedagoģija | |
dc.subject | fiziskās aktivitātes | |
dc.subject | kustības | |
dc.subject | vingrinājumi | |
dc.subject | kustību rotaļas | |
dc.title | 3-4 gadīgu bērnu kustību apguves sekmēšana pirmsskolas dienas ritā | |
dc.title.alternative | Facilitating physical education of 3-4 year olds during the day in preschool | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |