Show simple item record

dc.contributor.advisorRandoha, Antra
dc.contributor.authorBlumberga-Ķimene, Aiga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:04:20Z
dc.date.available2018-12-30T02:04:20Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67878
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45839
dc.description.abstractDarba autore bakalaura darbam izvēlējās tematu „6 – 7 gadīgu bērnu radošuma attīstības sekmēšana vizuālajā mākslā”, tāpēc, ka tas ir ļoti aktuāls temats, jo mūsdienu mainīgajā un no tehnoloģijām atkarīgajā pasaulē rodas pastiprināta nepieciešamība pēc kreativitātes, tās dažādajiem aspektiem, jo tikai tādas personības spēs adekvāti reaģēt uz krasi pieaugošām sociālpsiholoģiskajām pārmaiņām un strauji progresējošo zinātnes un tehnikas attīstību. Darba mērķis ir teorētiski un praktiski pētīt, izzināt radošuma attīstības sekmēšanas iespējas vizuālajā mākslā, vecākajā pirmsskolas vecumā. Teorētiskajā daļā veikta pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze, analizējot dažādu autoru atziņas, kā arī analizēta informācija par 6 -7 gadīgu bērnu radošuma attīstības iespējām un izpausmēm. Praktiskajā daļā, organizējot radošas vizuālās mākslas nodarbības un radošu vidi to laikā, veikta radošuma attīstības sekmēšanas iespēju izpēte vizuālajā mākslā sagatavošanas grupas bērniem. Pētījums tika veikts pirmsskolas izglītības iestādē 6 – 7 gadīgu bērnu grupā. Bakalaura darba struktūra: anotācija latviešu un angļu valodā, teorētiskā un pētnieciskā daļa ar apakšnodaļām, secinājumi, izmantotās literatūras un avotu saraksts, pielikumi. Bakalaura darba apjoms ir 66 lapaspuses, 21 attēls un 4 tabulas. Bakalaura darba beigās pievienoti 6 pielikumi. Darbā tika izmantoti 52 literatūras avoti.
dc.description.abstractThe author chose the subject “The creative development in visual arts of 6-7 year old children” because in today's changing and technologically dependent world there is a growing need for creativity, its various aspects, because only such personality will be able to adequately respond to rapidly growing socio-psychological changes and rapid progress science and technology. The aim of the work is to study theoretically and practically, to explore possibilities of promoting creativity development in visual art, in the oldest preschool age. The theoretical part deals with the analysis of pedagogical and psychological literature, analyzing the ideas of different authors, as well as analyzing the information about the possibilities and manifestations of development of children's creativity from 6 to 7 years old. In the practical part, organizing creative visual art classes and creative environment during them, the study of the possibilities for promoting creativity development in visual art for the children of 6 – 7 years. The study was conducted at a pre-school educational institution for children aged 6 to 7 years. Structure of the Bachelor's Thesis: annotation in Latvian and English, theoretical and research part with subdivisions, conclusions, list of literature and sources used, appendices. Bachelor workload is 66 pages, 21 figures and 4 tables. At the end of the baccalaureate, 6 annexes are added. 52 literature sources were used in the work.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectRadošums
dc.subjectVizuālā māksla
dc.subject6-7 gadīgi bērni
dc.subjectRadošuma attīstības sekmēšana
dc.title6-7 gadīgu bērnu radošuma attīstības sekmēšana vizuālajā mākslā
dc.title.alternativeThe creative development in visual arts of 6-7 year old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record