Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorKolkovska, Tatjana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:04:23Z
dc.date.available2018-12-30T02:04:23Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67886
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45846
dc.description.abstractBakalaura darbs izstrādāts par tēmu: Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu sociālo prasmju pilnveide rotaļās. Mērķis: Teorētiski un praktiski izzināt rotaļas izmantošanas iespējas sociālo prasmju sekmēšanā jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem. Darba pirmajā daļā autore analizē teorētisko literatūru par sociālo prasmju pilnveidi rotaļā. Pēta un izzina psiholoģijas zinātnieku darbus par jaunāka pirmsskolas vecuma bērnu attīstības raksturojumu problēmas skatījumā. Tiek vērsta uzmanība rotaļu raksturojumam, tās nozīmei bērnu attīstība un izmantošanas iespējām sociālo prasmju sekmēšanā. Otrajā daļa autore, pamatojoties uz zinātnieku teorētiskam atziņām, veic praktisko izpēti par sociālo prasmju sekmēšanu rotaļās. Izvirza sasniedzamo mērķi un uzdevumus, izstrādā kritērijus pētāmo bērnu sociālo prasmju novērtējumam. Organizē pedagoģisko procesu bērnu sociālo prasmju sekmēšana. Sociālo prasmju attīstība tika sekmēta, izmantojot dažādas kustību rotaļas mēneša laikā. Pētījumā beigās autore veica salīdzināšanu. Pamatojoties uz iepriekš iegūtajiem atkārtotā pētījuma rezultātiem, izvirzīta hipotēze, ka jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu sociālās prasmes veidojas sekmīgāk, ja to veidošanās procesā tiek izmantota mērķtiecīgi izturēta rotaļa, tās saturs atbilst bērnu interesēm, veicina pozitīvas emocijas un izdošanas gandarījumu ir apstiprinājusies. Kopējais darba apjoms ir 62 lpp., tsk. – 10 attēli un 8 tabulas, 3 pielikumi un 43 izmantotas literatūras un informācijas avoti.
dc.description.abstractThe Bachelor’s work has been developed on the theme: Social skills formation through play for younger preschoolers. Objective: Theoretically and practically explore the possibilities of forming social skills for children of the youngest pre-school age through play. In the first part of the work, the author analyses theoretical literature on the formation of social skill in the game. Studying and exploring psychological scientists’ works on the characteristics of the development of children of younger preschool age in the view of the problem. Attention is paid to the characteristics of the game, its role in the development and the possibilities for use in the promotion of social skills for children. The author in the second part, based on theoretical knowledge from scientists, conducts a practical study on the promotion of social skills in game. Set objectives and target to be achieved, develop criteria for the assessment of the social skills of children. Organise the pedagogical process for promoting the social skills of children. The development of social skills was promoted by a variety of movement game through the month. At the end of the study, the author made comparisons. Based on the results of the repeated study, it is hypothesised that the social skills of young children of pre-school age are more successful when targeted games are used in their formation. The games content is interesting for children, positive feelings are being promoted and the satisfaction of success has been confirmed. The total amount of works is 62 pages, 10 pictures end 8 tables, 3 annexes and 43 sources of information are used.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectjaunākā
dc.subjectpirmsskolas
dc.subjectvecuma
dc.subjectbērnu
dc.subjectsociālo
dc.titleJaunākā pirmsskolas vecuma bērnu sociālo prasmju pilnveide rotaļās
dc.title.alternativeSocial skills formation through play for younger preschoolers
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record