Show simple item record

dc.contributor.advisorVigule, Dagnija
dc.contributor.authorVanaga, Ina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:04:26Z
dc.date.available2018-12-30T02:04:26Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67893
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45851
dc.description.abstractDarba autors. Ina Vanaga Darba zinātniskais vadītājs. Dr. paed. Dagnija Vigule Bakalaura darba nosaukums. Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošuma pilnveide literāro pasaku klausīšanās procesa ietekmē. Darba saturs. 83 lpp., 2 daļas, 8 attēli, 12 tabulas, 6 pielikumi, 51 literatūras un informācijas avoti. Pētījuma mērķis. Teorētiski un praktiski izpētīt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošuma pilnveides iespējas pasaku klausīšanās ietekmē. Darba izvirzītā hipotēze. Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošuma pilnveide būs sekmīga, ja tiks ņemta vērā vecākā pirmsskolas vecuma bērnu vispārīgās attīstības likumsakarības un izvēlētas speciāli atlasītas literārās pasakas. Darba pirmajā daļā apskatīti dažādu autoru viedokļi par to kas ir radošums, apskatīts vecākā pirmsskolas vecuma bērnu raksturojums kopveselumā, minot vispārējās attīstības likumsakarības un tiek aprakstīts literāro pasaku klausīšanās nozīmīgums, un pasaku ietekme, to ilustrēšana, lai pilnveidotu vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošumu. Darba otrajā daļā tiek aprakstīta pētījuma organizācija, pētnieciskās metodes, bērnu izpētes norise, tās nosacījumi un analīze, aprakstīta un analizēta radošuma pilnveides norise. Darba nobeigumā autore secina, ka balstot koriģējoši attīstošo darbību uz bērnu vecumposma īpatnībām, uz pilnveides metodēm, lietojot mērķtiecīgi atlasītas pasakas un uzdevumus kas saistīti ar to vizualizēšanu - pilnveidojas radošums. Atslēgas vārdi: radošums, pilnveide, vecākā pirmsskolas vecuma bērns, pasaku klausīšanās process.
dc.description.abstractThe author. Ina Vanaga Scientific supervisor. Dr. paed Dagnija Vigule Name of the Bachelor Thesis. Improvement of the creativity of the elder preschool children as a result of the literary fairy tale listening process Content of work. 83 pages, 2 parts, 8 figures, 12 tables, 6 annexes, 51 literature and information sources; Objective of the study. Theoretically and practically to study the possibilities of improving the creativity of the elder preschool age children under the influence of fairy tales; Work hypothesis. Improvement of the creativity of the elder preschool children will be successful if the general developmental patterns of the elder preschool children are taken into account and specially selected literary tales are selected. In the first part of the work deals with the opinions of different authors about what is creativity, the description of the characteristics of the elder preschool children in their overall health, the general developmental regularities, and the importance of listening to literary tales, and the influence of fairy tales on the development of the creativity of the older preschool children. In the second part describes the organization of research, research methods, the process of studying children, its conditions and analysis, describes and analyzes the process of developing creativity. At the conclusion of the work, the author concludes that by supporting the corrective developmental activity on the peculiarities of the childhood age, on the methods of perfection, using purposefully selected tales and tasks related to them - the creativity is improved. Keywords: creativity, perfection, oldest preschooler, fairy-tale listening process.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectRadošums
dc.subjectPilnveide
dc.subjectVecākā pirmsskolas vecuma bērns
dc.subjectPasaku klausīšanās process
dc.titleVecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošuma pilnveide literāro pasaku klausīšanās procesa ietekmē
dc.title.alternativeImprovement of the creativity of the elder preschool children as a result of the literary fairy tale listening process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record