Roku sīkās muskulatūras attīstības sekmēšana zīmēšanā otrā jaunāka pirmsskolas vecuma bērniem
Author
Čaplinska, Vita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Randoha, Antra
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Vita Čaplinska. Roku pirkstu sīkās muskulatūras attīstības sekmēšana zīmēšanā otrā jaunāka pirmsskolas vecuma bērniem Latvijas Universitāte Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte. Kvalifikācijas darbs. 2018. Kvalifikācijas darba mērķis ir izzināt un atklāt metodiskos paņēmienus roku sīkās muskulatūras attīstības sekmēšana zīmēšanā otrā jaunāka pirmsskolas vecuma bērniem. Kvalifikācijas darbs sastāv no Ievada, divām nodaļām, secinājumiem. Pirmajā nodaļā analizēta un izvērtēta zinātniskā literatūra par roku pirkstu sīko muskulatūru un tās attīstības iespējām pētāmās problēmas aspektā. Analizējot plašo literatūras avotu, pedagogu un psihologu teorētiskās atziņas par pirmsskolas vecuma bērnu rokas sīkās pirkstu muskulatūras attīstību ir cieši saistīta ar runu, bērna valodu. Otrajā nodaļā veikts pētījums par roku sīkās muskulatūras attīstības sekmēšanu 4-5 gadus jauniem bērniem. Lai pirmsskolas vecuma bērns varētu veikt precīzas kustības ar priekšmetiem, roku pirkstiem jādarbojas saskaņoti un koordinēti. Roku pirkstu vingrinājumi ir ļoti dažādi, tie palīdz attīstīt sīko pirkstu muskulatūru, tādējādi veicinot bērnu garīgo attīstību. Pirmsskolas vecuma bērnam ir ļoti svarīgi veikt roku muskulatūru attīstošas darbības, tas palīdz stiprināt arī bērna atmiņu, uzmanību un koncentrēšanās spējas. Kvalifikācijas darba apjoms 46 lappuses (neskaitot pielikums). Tas satur 4 tabulas, 15 attēlus, 46 literatūras un citu avotu sarakstu, 4. pielikumus uz 13 lapām. Vita Čaplinska . Stimulating the development of fine muscle development in the hands of the hands of younger children of pre-school age. University of Latvia, Faculty of Pedagogy, Psychology and Art. Qualification work. 2018. The aim of the qualification work is to discover and discover the methodical techniques for promoting the development of fine muscle in the hands of younger children of pre-school age. The qualification work consists of the Introduction, two chapters, conclusions. The first chapter analyzes and evaluates the scientific literature on the fine muscle of hand fingers and the possibilities of its development in the aspect of the problem being investigated. Analyzing the vast literature sources, the theoretical conclusions of pedagogues and psychologists about the development of small finger muscles of the child's hands in the preschool age are closely related to the speech, the child's language. In the second chapter, a study was conducted to promote the development of fine muscle hands for 4-5 years young children. To ensure precise movement of subjects with preschoolers, hands should be handled in a coordinated and coordinated manner. Hand-to-hand exercises are very diverse; they help to develop the fine finger muscles, thus promoting the spiritual development of children. It is very important for a preschooler to perform hand-muscular development activities, which helps to strengthen the memory, attention and concentration of the child. Level of qualification 46 pages (excluding annex).This content 4 tables, 15 pictures, 46 list of literature and other sources, 4 appendixes on 13 pages.