Show simple item record

dc.contributor.advisorKalve, Aija
dc.contributor.authorBula, Madara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:04:36Z
dc.date.available2018-12-30T02:04:36Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67924
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45871
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma ir “4-5 gadīgu bērnu radošuma veicināšanas iespējas literāro darbu iepazīšanas procesā”. Kvalifikācijas darba mērķis ir pētīt 4-5 gadīgu bērnu radošuma attīstību literāro darbu iepazīšanas procesā. Lai sasniegtu darbā izvirzīto mērķi, pirmajā nodaļā autore pētīja un analizēja radošumu dažādu autoru skatījumā, tika sniegts pirmsskolēna raksturojums pētāmās problēmas kontekstā. Tika pētīta un veikta literatūras atlase atbilstoši vecumposmam un radošuma veicināšanas iespējām. Tika analizēti, kādi ir iespējamie metodiskie paņēmieni darbam ar daiļliteratūras tekstu radošuma sekmēšanai. Otrajā nodaļā tika izmantota novērošanas metode, lai noteiktu pētāmās grupas radošuma līmeni un atsaucoties uz to tika veikta pedagoģiskā izmēģinājuma programmas izveide. Pedagoģiskajā procesā iegūtie rezultāti tika apkopoti un tika salīdzināts un analizēts bērnu radošuma līmenis pirms un pēc pedagoģiskā izmēģinājuma. 4-5 gadīgu bērnu radošums tika sekmēts, izmantojot bērnu vecumposmam un interesēm atbilstošu literatūru un daudzveidīgus metodiskos paņēmienus darbam ar literāro tekstu. Darbs sastāv no 48 lapām, to veido anotācija latviešu un angļu valodā, ievads, 2 nodaļas, 7 apakšnodaļas, secinājumi, literatūras un citu avotu saraksts un 8 pielikumi.
dc.description.abstractThe theme of this qualification work is “The possibilities to promote creativity of 4-5 years old children using literary works”. The goal of this qualification work is improving 4-5 years old children creativity while introducing them to literature. To reach the goal of the work, firstly author studied and analyzed creativity from different author perspectives, the characterization of the preschooler in terms of the problem under cosnideration was given. The selection of the literature according to the age group and creativity improvement opportunities was studied and carried out. Analyze was made on what are the possible methodical techniques on how to improve creativity while working with fictions. Secondly, we used observation, to see group creativity levels and referring to that we made pedagogical trial programs. Results obtained in the pedagogical process were collected, and we compared and analyzed childrens creativity before and after pedagogical programs. The 4-5 years old children creativity was graded, using appropriate literature for their age and their methods used while working with literature. The work consists of 48 pages. Introduction, annotation, 2 chapters, 7 subdivisions, conclusions, sources of literature and information, 8 attachments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectRadošums
dc.subjectPirmsskola
dc.subjectBērnu literārie darbi
dc.subjectMetodiskie paņēmieni
dc.title4-5 gadīgu bērna radošuma veicināšanas iespējas literāro darbu iepazīšanas procesā
dc.title.alternativeThe possibilities to promote creativity of 4-5 years old children using literary works
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record