• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bērna radošā darbība pirmsskolā

Thumbnail
Öffnen
299-67925-Steina_Everita_es17043.pdf (972.2Kb)
Autor
Šteina, Everita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Briška, Ilze
Datum
2018
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Kvalifikācijas darba tēma: Bērna radošās darbības rosināšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā Darba autore Everita Šteina, darba zinātniskā vadītāja Ilze Briška. Mērķis – izpētīt bērnu radošumu pirmsskolas bērnos dažāda vecuma . Uzdevumi: 1.noskaidrot radošas darbības būtību, izpausmes un attīstību pirmsskolas vecumā; 2.noskaidrot, kas ir radoša darbība un tās izpausmes pirmsskolā, pedagoģiskus principus, līdzekļus, faktorus bērnu radošās darbības sekmēšanai pirmsskolā; 3.veikt praktisku pētījumu par pirmsskolas vecumu bērnu radošuma izpausmēm. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā daļā autore raksturoja radošuma jēdzienu un tā būtību, kā arī radošumu, sekmējošiem faktoriem un autore aprakstīja par radošuma izpausmēm pirmsskolas vecumā, pieskaroties pedagoģiskiem līdzekļiem pirmsskolas vecuma bērnu radošuma attīstībai. Otrajā daļā ir veikts praktiskais pētījums par bērnu radošumu pirmsskolā. Kvalifikācijas darba nobeigumā ir izstrādāti secinājumi Pētījuma hipotēze: Pirmsskolas vecuma bērnu apvienotās grupas radošuma izpēte pirmsskolā būs sekmīga, ja : -tiks ievērotas bērna attīstības likumsakarības, vajadzības, intereses; -pedagogs pārzinās bērna radošuma attīstības nosacījumus; -bērnam tiek radīta emocionāla vide un piedāvāti daudzveidīgi materiāli. Pētījuma metodes; -teorētiskā: pedagoģiskās psiholoģiskās literatūras analīze; - empīriskā - pedagoģiskais vērojums; - sarunas ar bērniem; -pedagoģiskās izmēģinājuma darbība; - iegūto datu apkopošana un analīze. Kvalifikācijas darbs ir no 40 lapām, 4 attēliem, 5 tabulām un 44 izmantotiem literatūras avotiem. Atslēgas vārdi: radošums, pirmsskola, bērni, radošā darbība.
 
The theme of the Qualification work is “The child’s creative activity in visual arts lessons in preschool.” The author of the Qualification work: Everita Steina. The scientific adviser of Qualification work lector Mg, paed. Ilze Briska. The aim of the Qualification work is to research creativity in pre-school children of all ages. Task 1 is to find out the nature, manifestation and development of creative activity in pre-school age. Task 2 is to find out what is the creative activity and its manifestations in pre-school, pedagogical principles, means, factors for promoting children's creative activity in pre-school. The task of the practical research is to conduct a practical study on the manifestations of childhood creativity in pre-school age. The Qualification work consists of two parts. In the first part the author characterized the concept of creativity and its essence, as well as creativity, factors contributing and the author described the manifestations of creativity in pre-school age by touching pedagogical means for the development of children's preschool children's creativity. The second part is a practical study on children's creativity in the preschool. At the end of the Qualification work, conclusions are drawn. Research hypothesis: The study of the creativity of a pre-school age group in a pre-school will be successful if: •the regularities, needs and interests of the child's development will be respected; •the educator will be familiar with the child's creativity development conditions; •the emotional environment and a variety of materials are created for the child. Research methodology: -theoretic: analysis of pedagogical psychological literature; - empirical; - pedagogical observation; - conversations with the children; -pedagogical Pilot Activity; - collection and analysis of data obtained. The Qualification work consists of 40 pages, 4 pictures, 5 tables and 44 literature sources. Keywords: creativity, pre-school, children, creative activity.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45872
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV