Show simple item record

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorOsvalde-Kozlova, Aiga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:04:44Z
dc.date.available2018-12-30T02:04:44Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67939
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45881
dc.description.abstractBakalaura darba “Bērnu emocionālā vardarbība sākumskolā un tās novēršanas iespējas” autore ir Aiga Osvalde – Kozlova. Bakalaura darba mērķis ir pētīt un noteikt bērnu emocionālās vardarbības novēršanas iespējas sākumskolā. Darba pirmajā daļā tika analizēta un savstarpēji salīdzināta dažādu literatūras avotu informācija par bērnu emocionālo vardarbību sākumskolā, tās raksturojumu, izpausmes veidiem. Darba otrajā daļā tika analizēta un savstarpēji salīdzināta dažādu literatūras avotu informācija par bērnu emocionālās vardarbības novēršanas iespējām sākumskolā. Darba trešajā daļā tika pētīta un novērota 3. klases skolēnu emocionālā vardarbība. Balstoties uz izvirzītajiem kritērijiem, izvēlētas metodes un veikta izmēģinājumdarbība, lai noskaidrotu, vai teorētisko atziņu pielietojums praksē sniedz efektīvu rezultātu un iespējams samazināt bērnu emocionālo vardarbību. Darbs sastāv no 3 nodaļām, tā apjoms ir 53 lappuses. Tajā ir iekļauti 3 attēli, 4 tabulas un 3 pielikumi uz 4 lappusēm. Darbā izmantotas 40 bibliogrāfiskā saraksta vienības. Atslēgas vārdi: bērnu emocionālā vardarbība sākumskolā; uzvedības normas; bulings; mobings; sociālās prasmes.
dc.description.abstractThe Bachelor thesis written by Aiga Osvalde – Kozlova is focused on the topic ‘’Children’s emotional violence in primary school and its prevention options’’. The goal of the thesis is to study and define the opportunities for preventing children’s emotional violence in primary school. In the first chapter of the Bachelor thesis the information about children’s emotional violence in primary school have been analyzed and compared from different sources. In the second chapter of the Bachelor thesis the information about prevention for children’s emotional violence in primary school have been analyzed and compared from different sources. In the third chapter of the Bachelor thesis there has been research about 3rd grade student emotional violence. Based on the selected criteria’s and methodology the research has been carried out to find out whether the use of theoretical knowledge in practice provides an effective result and it is possible to reduce children's emotional violence. This work consists of 3 chapters, with total amount of 53 pages, including 3 pictures, 4 tables and 3 attachments of 4 pages. 40 bibliographical entries were used. Keywords: child emotional violence in primary school; behavioral norms; bullying; mobbing; social skills.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectemocionālā vardarbība
dc.subjectsociālas prasmes
dc.subjectuzvedības normas
dc.subjectmobings
dc.titleBērnu emocionālā vardarbība sākumskolā un tās novēršanas iespējas
dc.title.alternativeChildrens's emotional violence in primary school and it's prevention options
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record