Jaunākā skolas vecuma bērnu attieksmes pret fizisko aktivitāti veicināšana sporta nodarbībās sākumskolā
Author
Kaupers, Uldis
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kāposta, Iveta
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats - “Jaunākā skolas vecuma bērnu attieksmes pret fizisko aktivitāti veicināšana sporta nodarbībās sākumskolā”. Pētījuma objekts - Jaunākā skolas vecuma bērnu fiziskā attīstība. Bakalaura darba mērķis – Raksturot sporta nodarbības iespējas jaunākā skolas vecuma bērnu attieksmes pret fizisko aktivitāti vecināšanā sākumskolā. Hipotēze - Ja sporta nodarbību laikā piedāvātās fiziskās aktivitātes izraisīs skolēnos pozitīvas emocijas, interesi, tad skolēni labprāt nodarbosies ar fiziskām aktivitātēm gan sporta stundās, gan ārpus stundām un ārpus skolas (no mācībām brīvajā laikā). Darba pirmajā daļā tika veikta literatūras pedagoģiskās literatūras un dokumentu analīze, kur ir atspoguļotas autoru atziņas par fizisko aktivitāšu nepieciešamību un būtību, jaunākā skolas vecuma bērnu fiziskā, fizioloģiskā, psiholoģiskā attīstība un attieksmes un to veidošanās mehānismi. Otrajā daļā tika noskaidroti un izanalizēti sporta pedagogu viedokļi par jaunākā skolas vecuma bērnu attieksmi pret fiziskajām aktivitātēm un to veicināšanas iespējām, kā arī jaunākā skolas vecuma bērnu viedokļi par attieksmi pret fiziskajām aktivitātēm. Bakalaura darbs sastāv no ievada, 2 nodaļām, secinājumiem, izmantotās literatūras saraksta, 2 pielikumiem. Bakalaura darba apjoms: 60 lpp, 22 attēli, 32 izmantotās literatūras vienības. Atslēgas vārdi: attieksme, fiziskā attīstība, fiziskās aktivitātes, jaunākā slolas vecuma bērni, sporta pedagogs. The subject of the Bachelor's paper - "The Newest Formula for the Attemptation of School-Age Children to Exercise Physical Activity in Sports in Primary School". Object of the research - Physical development of younger school children. Objective of the Bachelor's Thesis - To describe the possibilities of sporting activities for the attitude of younger school-aged children to the promotion of physical activity in primary school. Hypothesis - If the physical activity offered during the exercise will bring positive emotions and interest to the students, then students will be happy to engage in physical activity, both in sport lessons and hours outside the school (from leisure time). In the first part of the work the analysis of literary pedagogical literature and documents was carried out, where the authors' reflections on the necessity and essence of physical activity are reflected, the physical, physiological, psychological development of the younger school age children and mechanisms of attitudes and their formation. In the second part, sports pedagogues' opinions about the attitude of younger school-aged children towards physical activity and their opportunities for promotion as well as the views of the younger school-age children about the attitude to physical activities were clarified and analyzed. Bachelor thesis consists of introduction, 2 chapters, conclusions, list of used literature, 2 appendixes. Bachelor paper: 60 ppp, 22 pictures, 32 used literature units. Keywords: attitude, physical development, physical activity, children of the younger slipper, sports teacher.