Trīsgadīgu bērnu stāstītprasmes sekmēšana literāro darbu iepazīšanas procesā
Author
Jemeļjanova, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalve, Aija
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darbs: “Trīsgadīgu bērnu stāstītprasmes sekmēšana literāro darbu iepazīšanas procesā”. Darba autore: Līga Jemeļjanova Darba vadītāja: Mg.paed. Aija Kalve Darbs sastav no divām daļām: teorētiskās daļas un empīriskās daļas. Darba teorētiskajā daļā tiek izzināts stāstītprasmes jēdziena raksturojums un tiek noskaidrota literāro darbu ietekme uz bērnu stāstītprasmes veicināšanu. Darba empīriskajā daļā tika novērtēts bērnu stāstītprasmes līmenis pirms un pēc desmit literāro darbu lasīšanas un apspriešanas. Tiek izveidots un aprobēts pedagoģiskā izmēģinājuma darbs. Darbs sastāv no 48 lapaspusēm , 7 tabulām, 6 attēliem, tika izmantoti 30 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: pirmsskolas vecumposma īpatnības, bērnu stāstītprasme, literāro darbu iepazīšanas process. Qualification work “Developing speech for three year – olds by the means of literary works” Author of work: Liga Jemeljanova The work consists of two parts: theoretical and empirical. In the theoretical part of the work, the characterization of the concept of childrens speech was studied, as well as the characteristics of the age section and methodical methods for the work with fiction. The empirical part of the work assessed the level of developing speech of children after reading and discussing ten literary works. The work consists of 48 pages, 7 tables, 30 literary sources are included in the work. Keywords: children speech, literary text comprehension, age peculiaritates.