Bērnu pašapziņas attīstības veicināšanas paņēmieni pirmsskolas vecumā
Автор
Bundorfa, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Zīriņa, Tija
Дата
2018Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darba autors: Ilze Bundorfa Darba tēma: Bērnu pašapziņas attīstības veicināšanas paņēmieni pirmsskolas vecumā. Darba veids: Bakalaura darbs Studiju programma: Pirmsskolas izglītības skolotājs Darba zinātniskais vadītājs: Tija Zīriņa Bakalaura darbā tiek pētīts ar kādiem paņēmieniem veiksmīgāk ir iespējams paaugstināt bērnu pašapziņas līmeni. Darba mērķis: Noteikt bērna pašvērtējuma veicināšanas pedagoģiskos paņēmienus. Darba uzdevumi: 1.Iepazīt zinātniski metodisko, pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par pašapziņas būtību. 2.Izzināt pedagoģisko un psiholoģisko literatūru izstrādātajā tēmā. 3.Analizēt pašapziņas attīstības likumsakarības pirmsskolas vecuma bērniem. 4.Pētīt metodes un paņēmienus bērnu pašapziņas veicināšanai. 5.Iepazīt un analizēt pašapziņas attīstības rādītājus. Pētījuma metodes: 1.Metodiskās, pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze; 2.Pedagoģiskā novērošana; 3.Pedagoģiskā izmēģinājumdarbība. Darbs sastāv no ievada, divām daļām- teorētiskā un pētījuma daļa, secinājumu daļa, 2 pielikumi Pētījuma saturs: Pētījums tika veikts laika posmā no 2017. gada marta līdz 2017. gada aprīlim Rīgas pirmsskolas izglītības iestādē “X”, 4-6 gadus vecu bērnu grupā. Kopā pētījumā piedalījās 14 grupas bērni. Praktiskā pētījuma mērķis bija noskaidrot, kāds ir bērnu pašapziņas līmenis un ar kādiem paņēmieniem iespējams to paaugstināt. Pētījuma darba lappušu skaits 94. Darbam pievienoti 6 attēli, 5 tabulas, 2 pielikumi. Author of work: Ilze Bundorfa Theme of work: Methods for promoting the development of child self-confidence in pre-school age. Type of work: Bachelor's paper Study program: Teacher of pre-school education Scientific supervisor: Tija Zīriņa Bachelor's thesis examines what techniques can better raise the level of self-confidence of children. Aim of the work: To determine the pedagogical methods of promoting the child's self-esteem. Tasks: 1. To get acquainted with the scientific methodological, pedagogical and psychological literature about the essence of self-confidence. 2. To study pedagogical and psychological literature on the theme developed. 3. Analyze the peculiarities of self-awareness development for pre-school children. 4. Research methods and techniques for promoting children's self-esteem. 5. Understand and analyze self-confidence development indicators. Research methodology: 1. Analysis of methodological, pedagogical and psychological literature; 2. Pedagogical observation; 3. Pedagogical Pilot Activity. The work consists of an introduction, two parts - the theoretical part and the research part, conclusions, two attachments. Study Content: The study was conducted in the period from March 2017 to April 2017 in the pre-school education institution "X" in the 4-6 year old group. A total of 14 children from the study participated in the study. The purpose of the practical study was to find out what the level of self-confidence of children is and with what methods it is possible to raise it. The amount of the Paper – 94 pages, 6 pictures, 5 tables, 2 appendices are enclosed to the Paper.