Komunikatīvo prasmju sekmēšana 5-6 gadīgiem bērniem pirmsskolas izglītības iestādes vidē
Author
Dudenko, Nataļja
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Līduma, Anna
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore Nataļja Dudenko Pētījuma temats “Komunikatīvo prasmju sekmēšana 5-6 gadīgiem bērniem pirmsskolas izglītības iestādes vidē”. Darbam ir šāda struktūra: ievads, divas nodaļas ar apakšnodaļām, secinājumi, izmantotas literatūras un citu avotu saraksts un pielikumi.. Pētījumā ir 58 lpp., 10 tabulas, 6 attēli, 45 literatūras vienības, 6 pielikumi. Ievadā aktualizēta nepieciešamība sekmēt bērnu komunikatīvās prasmes attīstībā mūsdienīgā izglītības procesā. Pētījumam tika izvirzīts mērķis: teorētiski pamatot un eksperimentāli pārbaudīt 5-6 gadīgiem bērniem komunikatīvas prasmju sekmēšanas saturu pirmsskolas izglītības iestādes vidē. Darbam ir divas daļas. Pirmajā daļā analizēti literatūra par komunikatīvās prasmes būtību, pedagoģisku vidi un apzināts komunikatīvo prasmju sekmēšanas saturs. Izstrādāti kritēriji un rādītāji komunikatīvajām prasmēm. Izmantojot pētītās metodikas, empīriskajā daļā tiks noteikts bērnu komunikatīvo prasmju līmenis. Bērnu komunikatīvās prasmes tika sekmētas pedagoģiskā eksperimentālā darbībā. Tika papildināts saturs komunikatīvo prasmju sekmēšanai 5-6 gadīgiem bērniem. Pētījumam izvirzītā hipotēze tika pārbaudīta un apstiprinājās. Atslēgas vārdi: komunikatīvas prasmes, sekmēšana, 5-6 gadīgie bērni, vide. The author Natalya Dudenko present paper research "Promotion of communicative skills of 5-6-year-old children in a pre-school educational institution environment". The present paper consists of: introduction, two chapters with subchapters, summary, used literature and other sources and attachments. Work content 58 pages, 10 tables, 6 pictures, 45 literature sources, 6 attachment. The introduction underlines the need to promote children's communication skills in the development of modern education. The study goal was set: theoretically justified and experimentally verify the 5-6-year-old children communicative skills in promoting the content of pre-school environment. The work consists of two parts. The first part analyzes the literature of communicative skills, educational environment and a conscious communicative skills content. Sets out the criteria and indicators of communicative skills. Using the study methodology, the empirical part will be determined children's communicative skills level. Children's communication skills were promoted in experimental pedagogical activity. Had added the content of communicative skills to promotion 5-6-year-old children. The study hypothesis was examined and confirmed. Key words: communicative skills, promotion, 5-6-year-old children, environment.