dc.contributor.advisor | Margeviča- Grinberga, Ieva | |
dc.contributor.author | Lizunkova, Jeļena | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2018-12-30T02:05:18Z | |
dc.date.available | 2018-12-30T02:05:18Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | 68052 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45943 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba temats: “5-6 gadīgu bērnu lasītprasmes veicināšana pirmsskolā”. Pētījuma mērķis: pētīt un analizēt lasītprasmes veicinošus faktorus 5-6 gadīgiem bērniem. Pētījums sastāv no 2 nodaļām un 10 apakšnodaļām. Pētījuma 1. nodaļa tiek izskatīta 5-6 gadīgu bērnu vispārēja attīstība, lasītprasmes veidošana, pedagogu un psihologu atziņas par to. Pētījuma 2. nodaļa veltīta bērnu lasītprasmes veidošanas procesiem. Tajā izskatītā bērnu gatavība lasītprasmes veicināšanai, pētnieku domas par divvalodību, ka arī gatavību lasītprasmes veicināšanai. Pētījuma 3. nodaļa tika veikta praktiskā izpēte, kurā tiek analizēti novērojumi, izvērtēti bērnu lasītprasmes iemaņas, tiek izskatīti didaktiskas spēles un rotaļas veiksmīgai lasītprasmes veicināšanai. Kvalifikācijas darbs sastāv no 47. lappusēm, tsk. 4. tabulas, 3. diagrammas un 5. pielikumi. Pētījumā izmantoti 33. informācijas avots. Atslēga vārdi: lasītprasmes veicināšana, 5-6 gadīgie bērni, pirmsskola. | |
dc.description.abstract | The topic of the qualification work: “Promoting Reading Skills of 5-6 Years Old Children In The Preschool”. The objective of the study: to examine and analyze reading-promoting factors in 5-6 year old children. The study consists of 2 chapters and 10 sub-chapters. Chapter 1 deals with the general development of children aged 5-6, the development of reading skills, and the findings of educators and psychologists about that. Chapter 2 is devoted of the study to children's literacy processes. It examines the readiness of children to promote literacy, the researcher's thoughts on bilingualism, and readiness to readability. Chapter 3 of the study was a practical study, which analysed observations, assessed children's literacy skills, considered didactic games and games for successful reading literacy. The qualification paper consists of 47 pages, including 4 tables, 3 charts, and 5 appendices. There are 33 sources of information used in the study. Keywords: reading skills, 5-6 years, the preschool. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pirmsskolas pedagoģija | |
dc.subject | Lasītprasmes veicināšana | |
dc.subject | 5-6 gadīgie bērni | |
dc.subject | pirmsskola | |
dc.subject | reading skills | |
dc.subject | 5-6 years | |
dc.title | 5-6 gadīgu bērnu lasītprasmes veicināšana pirmsskolā | |
dc.title.alternative | Promoting Reading Skills of 5-6 Years Old Children In The Preschool | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |