Show simple item record

dc.contributor.advisorLiepa, Diāna
dc.contributor.authorHabeka, Brigita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-01-02T09:07:16Z
dc.date.available2019-01-02T09:07:16Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67862
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45967
dc.description.abstractMācīt angļu valodas pusaudžiem ir izaicinājums, ir jāņem vērā ne tikai pusaudžu fizioloģiskās izmaiņas, bet arī sociālās vajadzības. Pusaudži lielākoties apzinās, ka angļu valodu ir nepieciešams mācīties. Taču daudzi no viņiem tik un tā uzskata angļu valodas stundas par garlaicīgām un pārāk grūtām. Pusaudži daudz labprātāk pavada laiku internetā: sociālajos tīklos, skatoties video, spēlējot spēles vai darot ko citu. Svarīgi ir saprast, kā apvienot pusaudžu vēlmi pavadīt laiku internetā un kā to izmantot angļu valodas klausīšanās prasmes pilnveidei, jo klausīšanās prasme ir viena no vissvarīgākajām, ar tās palīdzību tiek gūta informācija, bez kuras mācīšanās process nenotiek. Darba autors: Brigita Habeka veicot pētījumu ar nosaukumu “Interneta resursi klausīšanās prasmes pilnveidei angļu valodas stundās 6. klasei” Kā darba mērķi izvirzīja pētīt kā interneta resursu izmantošana ietekmē klausīšanās prasmes pilnveidi angļu valodas stundās 6. klasē. Pētījuma ietvaros tika intervēti pedagogi, lai uzzinātu šī brīža interneta izmantošanas paradumus. Skolēnu grupai, kas tika iesaistīta pētījumā, tika novadītas vairākas īpaši sagatavotas stundas, klausīšanas prasmes attīstībai izmantojot interneta resursus. Pētījums pierādīja šādu stundu efektivitāti. Pētījums apjoms ir 51 lappuse, ir izveidotas 6 tabulas un 7 attēli pētījuma informācijas attēlošanai. Pētījumā tika izmantoti 50 bibliogrāfiskie avoti un 2 pielikumi.
dc.description.abstractTo teach English for adolescents is a challenging, should take into account not just adolescent physiological change, but also social needs. Teenagers mostly are aware that English language is necessary to learn. However many of them consider that English lessons are too boring and hard. Adolescents rather spend time on the Internet: social networks, watching videos, playing games or doing other things. It is important to understand how to combine adolescents wish to spend time in Internet and how to use it for development of English listening skills, because listening is most important comprehension for getting information, there are no learning without that. The research named “Internet Resources for development of listening skills in English language lessons 6. form” has done by Brigita Habeka. As target of the research was to find out how use of Internet resources impact development of listening skills in 6 form. There was made an interview with teachers to find out their habits of using internet in the lessons. For group of students, who took part in research, for development of listening skills there was organized specially prepared lessons. Research proved effectivity of such lessons. Research quantity is 51 pages, there was made 6 tables and 7 images to display information. In research there were used 50 bibliographical sources and 2 attachments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectklausīšanās
dc.subjectpusaudži
dc.subjectprasme
dc.subject6. klase
dc.subjectpētījums
dc.titleInterneta resursu izmantošana klausīšanās prasmes pilnveidei angļu valodas stundās 6. klasē
dc.title.alternativeUse of internet resources in development of listening skills in english language lessons 6  form
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record